Poster: patrick-allen
cd spelers die zelf corrigeren
Poster: Jorrit
de DJM-1000 heeft niet voor niets 2 send/returns...
Een mixer zonder EQ...
In plaats daarvan worden alle liedjes op een cd opgesplitst in 4 delen: bv.: bass, zang, snare & hi-hats, lead melody.
Elk van deze gaat onder 1 van de 4 draaiknoppen die staan op de plaats waar nu de EQ staat. Zo kan je telkens één van de 4 delen in- of uitfaden. Komt de creativiteit voor de DJ alleen maar ten goede denk ik, daarnaast lijkt het me niet zo moeilijk te verwezelijken.
Poster: Didier_DeluxeEen mixer zonder EQ...
In plaats daarvan worden alle liedjes op een cd opgesplitst in 4 delen: bv.: bass, zang, snare & hi-hats, lead melody.
Elk van deze gaat onder 1 van de 4 draaiknoppen die staan op de plaats waar nu de EQ staat. Zo kan je telkens één van de 4 delen in- of uitfaden. Komt de creativiteit voor de DJ alleen maar ten goede denk ik, daarnaast lijkt het me niet zo moeilijk te verwezelijken.
Poster: JasperVC
Ik denk aan een muur.
Met verschillende knopjes.
Je drukt op 1 en er komen 2 pioneer cd-spelers uit de muur. Je kan beginnen draaien.
Je drukt bv op 5 en er komen ontelbaar veel vinyls uit je muur.
En met een druk kun je alles weer wegbergen. Handig ... MAAR WAARSCHIJNLIJK DUUR
Poster: diddy
Dit zegt wel genoel....
Het is dus een DJM 1000 met ingebouwde DJM 800 effecten en een EFX 1000.
Poster: dj_jr
foutje auto beat loop
Een DJM 1000 met de fx's van de DJM 800 maar dan met ingebouwde (Roland) Groovebox die is toe te wijzen op een kanaal
Dat zou pas een feest zijn
Poster: Jasper777
Gewoon iets met alles tegelijk, inplaats van en koptelefoon een helm waar je je VJ mixes kan voor'zien' (:P) en waar je in volledig surround geluid je muziek kan voorluisteren,
Een mixer met een groot touchscreen en robots om je heen die je platen kan vragen :P
Cd-spelers zijjn geen cd-spelers meer maar een apparaat waar je als het ware instapt en je een voelt met het apparaat
Poster: Ywe
Maar dan wel iets erbij waardoor je feeling met het publiek houd :P
Poster: bastianhecker
ja 2 lekkere wijven aan je pik, en dan nog 4 om lekker mee te spelen zo goed?:P:D
Poster: bastianhecker
Ik zat zelf eigenlijk ook te denken aan iets waardoor je zelf je beat kan improviseren? want geef toe hoevaak zit je niet als je ergens aan het wachten ben of muziek hoort er in je hoofd of beatbox-achtig wat van te remixen of zelf wat te verzinnen?