ee voila, dit is hoe ik hem zou maken.
In het midden nog een kleine jog in het grote om de effecten mee te besturen. De groene lijn zou langer worden naarmate het effect groter of langer wordt (vb met een flanger)
Rechts boven heb ik ook een knopje bijgezet om de loop nog meer te cutten, dan kan je echt gigantische climaxen opbouwen ipv nu 5x per seconde op het knopje te proberen duwen :D
Een cdj 1000 display omdat dit een zalig display is om perfect mee te loopen.
Bend knopjes heb ik er ook nog bijgepleurd. Ik heb nog maar een paar maal gedraaid met de 800, ik heb hem zelf nog niet dus wss wil ik ze er nu gewoon nog op omdat ik het nog niet gewoon ben met de jog te benden.
Het enige wat ik nog niet weet is waar ik een knop & display moet bijgooien om het gewenste effect te selecteren :D
misschien moet ik in het midden van de jog het tekste "vinyl" gewoon vervangen door een nummertje waar je dan maar uit je hoofd moet van weten welk effect erachter zit :p maar dit is het toch nog niet helemaal, nog wat op denken

MVG
Sorry voor mijn photoshop talenten maar ik heb het in fireworks moeten doen omdat het snelle pc'tje momenteel heeft besloten om ziekteverlof te nemen