Nieuwe Layout DJResource Frontpage (6/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Wat vind je van de nieuwe DJResource layout ?

-Ik vind het het maar niets
-Geen mening
-Het is even wennen
-Dit is een geweldige vooruitgang
-Er kan nog wel wat verbeterd worden

Voting is only possible for our Members
Lead    posted on 19-06-2007 22:21
Zoals jullie waarschijnlijk direct opvalt, hebben we de voorpagina grof onder handen genomen. Het is heel even wennen, maar na een avondje wil je niet anders meer Winking my eye

Er is geen informatie van de voorpagina verdwenen (aan het guestbook wordt nog gewerkt), sterker nog er staat juist meer op (10 extra topics uit het forum). Op deze nieuwe compacte manier hopen we dat de voorpagina overzichtelijker wordt en hoeft je niet meer zoveel te scrollen om de dingen aan de onderkant te lezen.

Ook zullen de meeste mensen een nieuw blok info zien, de laatste paar nieuws topics van Nieuwsdagblad.nl. Deze algemene nieuwswebsite is een nieuw project van ons waar we een beetje reclame voor willen maken.

Deze site is een mooie gelegenheid voor alle topics die niet DJ gerelateerd zijn. We merken de laatste tijd dat er nogal wat off-topic (off-DJ) dingen in het forum voorbij komen, deze dingen kunnen nu mooi op de nieuwe Nieuwsdagblad.nl website geplaatst worden.

Omdat we dit zien als reclame, krijgen de Goldmembers een knop in hun profiel om dit uit te zetten. :D

Een nieuw gezicht van een website is altijd even wennen en er zullen altijd mensen zijn die er niets aan vinden, terwijl andere (net als ons) dit het einde zullen vinden.

Vaak is het echter een kwestie van wennen Winking my eye
Let the BASS be louder

What do you think about Nieuwe Layout DJResource Frontpage ??

Vote :   

Twizz    posted on 25-06-2007 14:53
ben er inmiddels aan gewend, lastig te zeggen ofdat ik het beter of slechter vind...
ccc    posted on 25-06-2007 18:32
Ik ben ook voor om een nieuwe poll te starten.  · Ik vind het het maar niets  Loopt namelijk steeds hoger op. Happy, laughing

Het is net wat T4Twister zegt, eraan gewent ben ik ook, maar ik vind het totaal niet fijner of makkelijker werken. Overzichterlijker vind ik het al helemaal niet.

Is er niet iemand die wat afweet van add-ons voor Firefox. Dan zou men een add-on kunnen maken zodat de oude layout weer te zien is. (Ik heb zelf ooit ook zo'n add on gehad voor een website)
Cyspoz    posted on 01-07-2007 15:30
Ja het is dan eindelijk zover, ook ik ben gewent aan de nieuwe lay-out. Ben nooit zo snel in die dingen :P
Als je deze poll volgens mij nu nog een keer zou houden dan komt er een ander beeld uit.
Vibemaster-D    posted on 01-07-2007 19:06
ben er nu langzaam aan het wennen en vind het nu wel makkelijk. het is wennen maar eigenlijk vin dik het wel een verbetering
ccc    posted on 17-08-2007 19:01
Is het misschien een leuk idee om deze poll te resetten, en nu na een aantal weken nog eens te doen.

Ik ben erg benieuwd wat eruit komt.
User edit by ccc on 17-08-2007 @ 20:22:42 (2%)
W.i.M    posted on 17-08-2007 20:01
Poster: ccc
Is het misschien een leuk idee om deze poll te resetten, en na een aantal weken nog eens te doen.

Ik ben erg benieuwd wat eruit komt.

Denk je dat de uitslag anders zal zijn dan ?
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
ccc    posted on 17-08-2007 20:21
Dan de huidige? Ik hoop het toch voor jullie anders is het een slechte zaak. :P

Nee maar even serieus. Zijn jullie er dan niet benieuwd naar?
OneSixty    posted on 17-08-2007 22:47

we zijn het nu allemaal verplicht gewend geworden...

nu maakt het mij niets meer uit , maar de vorige lay-out was ook erg overzichtelijk en handig.

een huidige poll lijkt mij voorspelbaar ,een grote meerderheid zal het nu wel goed vinden .

het heeft namelijk toch geen zin om er tegen te zijn , het zal toch nooit meer veranderen...

ccc    posted on 18-08-2007 13:01
Oke, maar dan nog. :D

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

58 Users online: 14 Guests (44 Unknown)
Pages generated today : 40.047
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.150.660