Nieuwe Layout DJResource Frontpage (4/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Wat vind je van de nieuwe DJResource layout ?

-Ik vind het het maar niets
-Geen mening
-Het is even wennen
-Dit is een geweldige vooruitgang
-Er kan nog wel wat verbeterd worden

Voting is only possible for our Members
Lead    posted on 19-06-2007 22:21
Zoals jullie waarschijnlijk direct opvalt, hebben we de voorpagina grof onder handen genomen. Het is heel even wennen, maar na een avondje wil je niet anders meer Winking my eye

Er is geen informatie van de voorpagina verdwenen (aan het guestbook wordt nog gewerkt), sterker nog er staat juist meer op (10 extra topics uit het forum). Op deze nieuwe compacte manier hopen we dat de voorpagina overzichtelijker wordt en hoeft je niet meer zoveel te scrollen om de dingen aan de onderkant te lezen.

Ook zullen de meeste mensen een nieuw blok info zien, de laatste paar nieuws topics van Nieuwsdagblad.nl. Deze algemene nieuwswebsite is een nieuw project van ons waar we een beetje reclame voor willen maken.

Deze site is een mooie gelegenheid voor alle topics die niet DJ gerelateerd zijn. We merken de laatste tijd dat er nogal wat off-topic (off-DJ) dingen in het forum voorbij komen, deze dingen kunnen nu mooi op de nieuwe Nieuwsdagblad.nl website geplaatst worden.

Omdat we dit zien als reclame, krijgen de Goldmembers een knop in hun profiel om dit uit te zetten. :D

Een nieuw gezicht van een website is altijd even wennen en er zullen altijd mensen zijn die er niets aan vinden, terwijl andere (net als ons) dit het einde zullen vinden.

Vaak is het echter een kwestie van wennen Winking my eye
Let the BASS be louder

What do you think about Nieuwe Layout DJResource Frontpage ??

Vote :   

Greenfielt    posted on 21-06-2007 11:45
Poster: Lead
DJResource is al meer dan 6 jaar constant aan veranderingen onderhevig. Sommige vallen niet op (core-coding) en andere dingen springen er iets meer uit. De voorpagina heeft een hele lange tijd stil gestaan qua ontwikkeling en de opzet stamt nog uit de begintijd van de site. Niet meer dan logisch dat ook die eens aangepast moest worden.

True, elke site heeft veranderingen. Dat hoort er gewoon bij. Laatst deed Tweakers.net ook een frontpage update, iedereen zeiken, maar nu kan je niet meer zonder.
Ik had bij DJR eerst ook zoiets van: WOW DRUK, maar dat verdwijnd vanzelf en zoals het nu is vind ik het zelfs overzichtelijker, je ziet alles in 1 keer geen gezeur met grote balken of veel scrollen.

Nette verbetering dus Happy, laughing
barthawk    posted on 21-06-2007 11:58
Ik moet zeggen dat ik er nu wel aan ben gewend, eigenlijk best wel handig...Nog een andere tip, misschien kun je er ook gelijk een nieuwe layout omheen bouwen met wat frisse kleuren zoals lichtgroen en blauw, dat grijs en rood hebben we al weer een tijd.. misschien een beetje ala aboutdj.nl dat vind ik hier een goed voorbeeld voor.
_Ivan_    posted on 21-06-2007 12:59
Ik ben er niet kapot van! Veel te veel informatie op elkaar gepropt! Geef mij die oude lay out maar! of laat de keuze aan de gebruiker over of hij deze weergave neemt of de oude.
Feel&.Celebrate.Life!
Lukaz    posted on 21-06-2007 13:07
wat ik ook onhandig vind: Je ziet alleen de namen van de topics..   dus je weet niet in welke categorie het valt: Dj Talk, +Member Zone, Dj Gear [Dutch] etc...
Sandr    posted on 21-06-2007 13:14
Poster: Lukaz
wat ik ook onhandig vind: Je ziet alleen de namen van de topics.. dus je weet niet in welke categorie het valt: Dj Talk, +Member Zone, Dj Gear [Dutch] etc...

Er is volgens mij in dit topic al meerdere malen gezegd dat wanneer je je muis op het desbetreffende topic houdt deze informatie tevoorschijn komt.
Play that funky music white boy....
ccc    posted on 21-06-2007 13:17
Poster: _Ivan_
Ik ben er niet kapot van! Veel te veel informatie op elkaar gepropt! Geef mij die oude lay out maar! of laat de keuze aan de gebruiker over of hij deze weergave neemt of de oude.

Hier ben ik ook grote voorstander van.

DJR lijkt nu erg veel op nieuwsdagblad.nl vind ik.
Greenfielt    posted on 21-06-2007 13:21
Poster: ccc

Hier ben ik ook grote voorstander van.

DJR lijkt nu erg veel op nieuwsdagblad.nl vind ik.

Zou dat misschien komen omdat het van dezelfde eigenaar is? :PWinking my eye
RenéKuppens    posted on 21-06-2007 15:23
Heb nog even een ding aan te merken...

Het aantal post zou ook fijn zijn.
Views is niet meer nodig.

Maar door het zien van aantal post kun je zien of het in een topic nog veel veranderering is.

Ik keek altijd als ik in een topic had geplaatst naar de post om er weer op terug te komen.
Als je nu wilt bij houden zul je hem iederen keer moeten bekijken als hij groen is. ook als er bijv. maar een iemand reactie op heeft gehad of dergelijke..

En toch blijf ik ook voorstander van de optie Classic Skin / New Skin
optie bij de Profile pagina

Lead    posted on 21-06-2007 16:10
Poster: Dj-RK
...Het aantal post zou ook fijn zijn.
Views is niet meer nodig....

Hou je muis even op de naam van de submitter (net voor de datum) deze komt dan met de Hoovertekst waarin het aantal views en het aantal replies staat.
Let the BASS be louder
Luxx    posted on 21-06-2007 16:27
DJR loopt nu ook continu vast bij me en krijg nonstop foutmeldingen.. lekkerdan
www.mothermusic.nl
Jorrit    posted on 21-06-2007 16:33
Poster: Luxx
DJR loopt nu ook continu vast bij me en krijg nonstop foutmeldingen.. lekkerdan

Misschien handig om te vermelden WAAR DJR vasloopt en foutmeldingen geeft, misschien dat er dan wat aan gedaan kan worden, Luuk.
Vibemaster-D    posted on 21-06-2007 16:36
DJR loopt vast als ik DJ boohts sectie wil openen.

en de www.smalljpeg.com dingens werkt nog steeds niet die loopt ook steeds vast. misschien omdat te veel mensen op het zelfde moment dat willen openen.

je zou dan misschien beter de gebruiker een e-mailtje sturen na een bepaalde tijd met een download link die dan 48 geldig is ofzo. dan loopt hij misschien niet de hele tijd vast.

ook klopt bij veel mensen de leeftijd niet in de profile module. ik ben 15 en niet 14 en heb dit al van veel mensen gehoord

p.s. staat smalljpeg om de zelfde server als DJR??
User edit by Vibemaster-D on 21-06-2007 @ 16:38:43 (28%)
DjStijn    posted on 21-06-2007 17:29
vind het zelf ook niet handig vond eerst makkelijker met die topics marja ik kan er niks aan veranderen.
Maar kun je nie zo maken dat je zelf kiest hoe je het doet?
Steev    posted on 21-06-2007 17:40
ja, ik weet de reden.
Je klikt op een link, waarna hij die pagina gaat laden. Op dat moment moet je goed kijken naar je url balk. Je ziet dat de link hierin veranderd van: ////www.djresource.eu/ naar bijv: ////www.djresource.eu/Forum/topic/6579/p/3/Examen-2007/#last alleen verandert de inhoud van de pagina niet! Je wacht en wacht, en op een gegeven moment klik je nog eens, maar als je wacht met klikken en je houdt de muis op de link, en kijkt onderin de balk van je explorer zie je dat de link is veranderd naar: ////www.djresource.eu/...opic/6579/p/3/Examen-2007/#last

Ergens zit er dus een foutje in de nieuwe lay-out denk ik ?? Happy, laughing

Mod edit by Lead on 21-06-2007 19:40 (10%)
RenéKuppens    posted on 21-06-2007 17:56
Ik heb het als ik een topic in wil gaan krijg ik bijna altijd 404 foutmelding dan moetik ff refreshen en t is weer goed..
W.i.M    posted on 21-06-2007 18:15
Poster: Steev
ja, ik weet de reden.
Je klikt op een link, waarna hij die pagina gaat laden. Op dat moment moet je goed kijken naar je url balk. Je ziet dat de link hierin veranderd van: ////www.djresource.eu/ naar bijv: ////www.djresource.eu/Forum/topic/6579/p/3/Examen-2007/#last alleen verandert de inhoud van de pagina niet! Je wacht en wacht, en op een gegeven moment klik je nog eens, maar als je wacht met klikken en je houdt de muis op de link, en kijkt onderin de balk van je explorer zie je dat de link is veranderd naar: ////www.djresource.eu/Forum/topic/...pic/6579/p/3/Examen-2007/#last

Ergens zit er dus een foutje in de nieuwe lay-out denk ik ?? Happy, laughing

Is dit alleen bij het forum of ook bij andere pagina's ?

DJBooth's zal ik naar kijken want daar doet een check een beetje vreemd waardoor het wachten eindeloos is terwijl dit altijd naar behoren heeft gewerkt.
Ik dacht dat dit tijdelijk was opgelost doordat ik deze check heb uitgezet maar blijkbaar werkt het nog niet.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by Lead on 21-06-2007 19:40 (6%)
Luxx    posted on 21-06-2007 19:00
Poster: Dj-RK
Ik heb het als ik een topic in wil gaan krijg ik bijna altijd 404 foutmelding dan moetik ff refreshen en t is weer goed..

daar had ik het dus ook over. bok irritant
www.mothermusic.nl
W.i.M    posted on 21-06-2007 19:05
dat probleem is nu bij mij bekend en hoe dit komt en zal snel worden opgelost.
W.i.M    posted on 21-06-2007 21:31
Op de frontpage zijn de laatste gastenboek berichten en de laatste dj topics toegevoegd

[edit]ook wordt de news sectie anders getoond, het news waar het laatste in gepost is of als er nieuw news wordt toegevoegd wordt bovenaan als eerste getoond net zoals het forum werkt.
Mod edit by W.i.M on 21-06-2007 22:10 (100%)
Wout-r    posted on 22-06-2007 10:25
Mij bevalt de nieuwe layout eigenlijk wel Happy, laughing De vorige was je gewoon aan gewend, en dit was even wennen. Maar dat scrollen is inderdaad minder en het is weer eens wat nieuws. En die Hoovertekstjes vind ik echt heel handig

Dus na een paar dagen gebruikt te hebben vind ik het een goede lay-out!
robbert    posted on 22-06-2007 11:11
Gaat het terug verandert worden, want uit de poll blijkt dat het merdendeel niet blij is met de verandering?

ccc    posted on 22-06-2007 11:21
Tja een groot merendeel Happy, laughing.

En meeste stemmen gelden Winking my eye toch?

Twizz    posted on 22-06-2007 12:11
iig als je een keuze mocht maken zou ik deze houden omdat ik merk dat ik er wel aan wen...
Nvie    posted on 22-06-2007 16:10
Ik weet niet of die poll nog steeds een goed beeld geeft, aangezien ik het idee krijg dat heel wat mensen het positieve er inmiddels wel van inzien.
W.i.M    posted on 22-06-2007 18:28
We hadden ook eigenlijk niet direct een poll moeten starten maar na bijvoorbeeld een week, ik denk dat het dan een realistischer beeld geeft dan nu.

Gelukkig komen er nu na een kleine gewenningsperiode positieve reacties want we hebben dit niet omgebouwd om iedereen te pesten.

63 Users online: Lead & 11 Guests (51 Unknown)
Pages generated today : 57.972
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.168.585