DJResource is al meer dan 6 jaar constant aan veranderingen onderhevig. Sommige vallen niet op (core-coding) en andere dingen springen er iets meer uit. De voorpagina heeft een hele lange tijd stil gestaan qua ontwikkeling en de opzet stamt nog uit de begintijd van de site. Niet meer dan logisch dat ook die eens aangepast moest worden.
Nu het een stuk drukker is kan de voorpagina zinvoller benut worden. Mensen met een kleinere monitor moeten wel 3-5 keer aan het muiswieltje draaien om onderaan te komen, zelfs voor de laatste forum posts moest je de halve pagina naar beneden scrollen.
Natuurlijk is deze compacte opzet even wennen en kan ik begrijpen dat je de eerste paar keer je bedenkingen kan hebben. Ik werk echter al langere tijd met deze voorpagina en ik ben er al helemaal aan gewend. De dingen die je zoekt op de voorpagina kun je sneller vinden met minder scrollen.
Zoals al eerder gezegd wordt DJResource constant aangepast en geupdate, niets is dus 100% klaar. Door opbouwende kritiek (en niet het afzeiken) kunnen we jullie comments gebruiken om door te blijven verbeteren. En zoals de vaste bezoekers wellicht weten gebruiken we veel van jullie comments bij het maken/verbeteren van delen op de site.
In de laatste 3 pagina's hebben nogal wat mensen oneliners gepost, daar kunnen we niets mee. Ik zal proberen op de inhoudelijke dingen te reageren...
Poster: Twello
...maar vaak wil ik gewoon alleen maar zien welke forumtopics er lopen en niet wat het laatste nieuws is...
Kijk in de linker kolom, er staan 15 berichten meer uit het forum dan eerst. Sommige topics waren na een halve dag al verdwenen van de frontpage (die 's morgens gepost waren bijv.)
Poster: jerzz
...Snap dat jullie aandacht willen krijgen voor de nieuwssite, maar dat moet je totaal loskoppelen van djr.
Dat doen we ook, mensen die geen banners zien, zien ook de topics van Nieuwsdagblad.nl niet
Poster: jerzz
...De kracht van het forum is de `simpelheid`...
Gelukkig hebben we aan het forum zelf niets veranderd.
Poster: djmamo
eerste reactie: druk, maar zal pas over een paar dagen echt reageren over wat ik er echt van vind
Wijze uitspraak, iets nieuws is altijd een beetje eng. Mensen zijn bang voor veranderingen, ook in goede.... Soms heb je even nodig om iets op je te laten inwerken voordat je er iets zinnigs over kunt zeggen.
Poster: barthawk
opzich wel ok, maar kan je de site niet iets breder maken, ik vind de site nu wel erg smal lijken met al die info erop..
De site is gemaakt zodat mensen met 1024x768 resolution (de meeste voorkomende) de site ook nog kunnen zien zonder horizontale scrollbar. Variabele breedte werkt niet, te hoge breedte geeft nare scrollbalken. Gezien de instellingen van onze bezoekers is dit de beste maat om rekening mee te houden.
Poster: tairip
Wow, wennen!
Nu zie je in elk geval wel alles op de FP! Dat is wel handig.
Ik vind het wel kicken om eerlijk te zijn nu ik er even een tien minuten mee gestoeid heb!
En dat was nu juist de bedoeling, je ogen hebben alleen even nodig om te wennen
Poster: fettibamba
Ik vind het niet echt overzichtelijk had liever het oude dat je alle post fatsoenlijk kunt bekijken en nu staaty alles zo dicht opeengepakt
Vandaag is de regelafstand al vergroot zodat het niet meer zo'n compact blok is. Als je je muis over de regel tekst heen 'hoovert' dan verschijnt de volledige topic titel.
Poster: Jer-E
...wat het meeste irriteerd bij mensen is de kleur combi denk ik en de kleine letters. miss is dat ook aan te passen....
De kleur combi is de website's style

Welke resolutie draait je monitor. Ik werk op 1600x1200 en kan alles prima lezen. Als ik op mijn laptop kijk (1024x768) schrik ik altijd van die koeien van letters.
Wist je trouwens dat je met CTRL en + of - de lettergroote van je browser kunt wijzigen ?
Poster: Dj-RK
Je ziet ook niet meer waar iest in staat in DJ Gear dutch of zo..
Poster: thomaz
...je kunt de namen bij sommige topics niet helemaal zien
Hou je mouse pointer op de tekst van een topic, je ziet dan ook het forum staan waarin de topic staat en de volledige titel.
Poster: Ferrox
1, ik mis het board waar een topic inhoord, en tijdstip van de laatste reactie. (wellicht kunnen die in de pop-up)
Zie hierboven, popup (hoover) teksten zijn net aangepast.
Poster: Ferrox
2, Is er geen optie om DJR nog breder te maken in je profiel. Dan kunnen die extra dingen er ook weer op.
Dat hebben we gehad, maar het is vrijwel onmogelijk om de inhoudelijke dingen zoals de DJ Topics zo op te maken dat het op ieder formaat goed uitkomt.
Poster: Reind
...Nu lijkt het een beetje op een startpagina waar zoveel mogelijk links in worden opgenomen naar 2 sites....
Er staat 1 blokje met links naar een externe website, er staan zeker 10x zoveel interne links.
Misschien dat mensen vergeten dat er 2 personen zijn die al jaren vele uren per week bezig zijn, constant met het idee om DJResource beter te maken. Aan alle veranderingen moeten mensen wennen, ook aan goede veranderingen.
(
geschiedenis DJResource). Er zijn al eerder veel grotere veranderingen geweest