Nieuwe Layout DJResource Frontpage (1/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Wat vind je van de nieuwe DJResource layout ?

-Ik vind het het maar niets
-Geen mening
-Het is even wennen
-Dit is een geweldige vooruitgang
-Er kan nog wel wat verbeterd worden

Voting is only possible for our Members
Lead    posted on 19-06-2007 22:21
Zoals jullie waarschijnlijk direct opvalt, hebben we de voorpagina grof onder handen genomen. Het is heel even wennen, maar na een avondje wil je niet anders meer Winking my eye

Er is geen informatie van de voorpagina verdwenen (aan het guestbook wordt nog gewerkt), sterker nog er staat juist meer op (10 extra topics uit het forum). Op deze nieuwe compacte manier hopen we dat de voorpagina overzichtelijker wordt en hoeft je niet meer zoveel te scrollen om de dingen aan de onderkant te lezen.

Ook zullen de meeste mensen een nieuw blok info zien, de laatste paar nieuws topics van Nieuwsdagblad.nl. Deze algemene nieuwswebsite is een nieuw project van ons waar we een beetje reclame voor willen maken.

Deze site is een mooie gelegenheid voor alle topics die niet DJ gerelateerd zijn. We merken de laatste tijd dat er nogal wat off-topic (off-DJ) dingen in het forum voorbij komen, deze dingen kunnen nu mooi op de nieuwe Nieuwsdagblad.nl website geplaatst worden.

Omdat we dit zien als reclame, krijgen de Goldmembers een knop in hun profiel om dit uit te zetten. :D

Een nieuw gezicht van een website is altijd even wennen en er zullen altijd mensen zijn die er niets aan vinden, terwijl andere (net als ons) dit het einde zullen vinden.

Vaak is het echter een kwestie van wennen Winking my eye
Let the BASS be louder

What do you think about Nieuwe Layout DJResource Frontpage ??

Vote :   

Twello    posted on 19-06-2007 22:25
ik vind het heel erg druk.. wel veel info trouwens.

maar vaak wil ik gewoon alleen maar zien welke forumtopics er lopen en niet wat het laatste nieuws is en dat is nu minder duidelijk.
jerzz    posted on 19-06-2007 22:32
Poster: Twello
ik vind het heel erg druk..

Geef em helemaal gelijk. Snap dat jullie aandacht willen krijgen voor de nieuwssite, maar dat moet je totaal loskoppelen van djr. Via een banner kun je mensen attenderen op de site, laat desnoods bovenaan djr nieuwskoppen lopen.
De kracht van het forum is de `simpelheid`... Kzou dat intact houden.

succes!

djmamo    posted on 19-06-2007 22:37
eerste reactie: druk, maar zal pas over een paar dagen echt reageren over wat ik er echt van vind
www.moonentertainment.nl
Progrezz    posted on 19-06-2007 22:43
ik word er eigenlijk beetje gek van zelfs, ogen weten niet welk tabel te kijken
barthawk    posted on 19-06-2007 22:49
opzich wel ok, maar kan je de site niet iets breder maken, ik vind de site nu wel erg smal lijken met al die info erop..
OneSixty    posted on 19-06-2007 22:55
ik vind het echt nix!
veel te druk , en als ik op djr kom is dat vaak alleen om even te kijken of er nog iets gepost is en niet om meteen alles te zien. als ik naar de booths wil kijken dan zal ik echt wel even moeite doen om op het knopje "dj booths" te klikken.
hetzelfde voor gallery,news,partys &dj's...
puur irritant ja
tairip    posted on 19-06-2007 22:56
Wow, wennen!
Nu zie je in elk geval wel alles op de FP! Dat is wel handig.

Ik vind het wel kicken om eerlijk te zijn nu ik er even een tien minuten mee gestoeid heb!

User edit by tairip on 19-06-2007 @ 23:00:40 (100%)
Jorrit    posted on 19-06-2007 22:58
Poster: dj_lightzone
ik vind het echt nix!
veel te druk , en als ik op djr kom is dat vaak alleen om even te kijken of er nog iets gepost is en niet om meteen alles te zien. als ik naar de booths wil kijken dan zal ik echt wel even moeite doen om op het knopje "dj booths" te klikken.
hetzelfde voor gallery,news,partys &dj's...
puur irritant ja

als jij nou eerst even een dag of twee de tijd neemt om te wennen voordat je gaat zeuren?
Beetje sneu om het werk van Wim/Lead direct de grond in te trappen zonder eerst even de moeite te nemen je erop aan te passen...
PatrickBeuken    posted on 19-06-2007 23:05
Er wordt gevraagd om een mening en er word een mening gegeven. Negatieve meningen moeten ook geaccepteerd worden. Uiteraard kunnen meningen altijd veranderen, dus wie weet...
User edit by PatrickBeuken on 19-06-2007 @ 23:05:46 (1%)
Ziax    posted on 19-06-2007 23:15
I kdacht ook eerst van WOOOOW, wat is dat hier??

Nu 5 min later vind ik het erg makkelijk, meestal check ik enkel de nieuwe topics en de dj booth. Nu moet ik enkel in mijn favorieten dj resource aanklikken en ik zie alles meteen wat ik wil zien staan!

ik vind het handig. Maar misschien moet het vakje van de gallery pictures (rechts onderaan) wat verkleint worden, zodat de booth's wat groter kunnen worden gezet. (ik vind dit net iets té klein, de foto's dan he). Het enige wat ik dan nog heb aan te merken is dat ik de booths boven "het nieuwsblad" zou zetten. Maarja dat ligt misschien aan mij Happy, laughing

Mooie vooruitgang Thumbs Up maar alles misschien net ietsje groter?

Grtz
Yorick    posted on 19-06-2007 23:26
vind het zelf iets te druk
Xitrate    posted on 19-06-2007 23:30
Ik vind het ook te druk, misschien moet je een systeem ontwikkelen waarbij de user zelf kan bepalen wat hij op zijn frontpage wil.
Sandr    posted on 19-06-2007 23:45
Wel druk maar niet superstorend.
Ik kijk meestal (net als vele hier denk ik) naar de laatste reacties in de topics.
Ik zou deze dan ook graag bovenaanzien en de poll verdwijnen of naar onder verplaatst.

Parties and Dj's is volgens mij ook niet super druk bezocht en die zou van mij dan ook wel mogen verdwijnen van de frontpage.

Is er niet iets anders te bedenken voor nieuws dagblad? Ik denk net als wat jerzz zegt dat je die site meer los moet proberen te krijgen van DJR. Je kan het wel op de site zetten maar probeer het dan zo te doen dat het niet een onderdeel van DJR lijkt.

Iets minder op de frontpage, gewoon om het overzicht te behouden.
Less is more zullen we maar denken.

Ik heb er verder geen verstand van, maar dit is hoe ik het op dit moment voel.
Vind het in ieder geval geen achteruitgang!
Play that funky music white boy....
User edit by Sandr on 20-06-2007 @ 01:34:43 (1%)
NielsR    posted on 20-06-2007 00:03
Ik vind het niet echt overzichtelijk had liever het oude dat je alle post fatsoenlijk kunt bekijken en nu staaty alles zo dicht opeengepakt
ccc    posted on 20-06-2007 00:34
Is het ook mogelijk om de oude layout weer te selecteren?

Ik ben een forum bezoeker. Al dat andere hoef ik allemaal niet.

Ben hier eerlijk gezegd totaal niet blij mee.
Luxx    posted on 20-06-2007 08:02
ik vind het wel mooier zo. leuk gemaakt
www.mothermusic.nl
MoXeGy    posted on 20-06-2007 09:50
hier hetzelfden als bij CCC.
als eerst ga ik altijd naar het forum en daarna pas de andere dingen.
Jer-E    posted on 20-06-2007 10:00
de site is vrij druk wel mooi overzichtelijk je kan de belangrijkste dingen in 1 oogopslag zien wel zou ik er zelf voor kiezen om hem iets meer uit te rekken zodat je meer ruimte creer tussen de verschillende textvakken.

toen ik vanmorgen op de site keek dacht ik wat is dit :O
maar ziet er wel netje uit verder zal even wennen zijn mara het concept en idee is leuk.

en net zoals iemand anders al zei lijkt het me inderdaad wel leuk al zie je die nieuws koppen boven langs schuiven.

wat het meeste irriteerd bij mensen is de kleur combi denk ik en de kleine letters. miss is dat ook aan te passen.

verder  leuk gedaan :D

Renzis    posted on 20-06-2007 10:14
vind het maar nix zo, vond het andere stukken beter.

dit is misschien uiteindelijk handiger maar ik vind het niet lekker 'werken"
Aemilius    posted on 20-06-2007 10:32
Ik vind het wel nice alleen ik zal de frames even wat dichter op elkaar zetten aangezien de margin in het midden wat meer is dan die aan de bovenkant en zijkanten.
RenéKuppens    posted on 20-06-2007 11:29
Ik zou ook liever het oude zien
veel overzichterlijker
dit is allemaal te druk..
robbert    posted on 20-06-2007 11:36
Ik vind het eerlijk gezegd 3 keer niks, veel te druk zo. Het is totaal niet meer overzichtelijk.
RenéKuppens    posted on 20-06-2007 11:42
Je ziet ook niet meer waar iest in staat

in DJ Gear dutch of zo..
en niet meer of het een hot topic is
hoeveel mensen er posten

Dat je van hier uit bij Nieuwsdagblad kan kijken dat vind ik goed maar had het dan gewoon er onder gezet..
ik weet niet waar ik moet kijken
MuffHouse    posted on 20-06-2007 12:03
Ik begrijp dat nieuwsdagblad.nl gepromoot moet worden, maar misschien ben ik daar als dj-resource bezoeker wel totaal niet in geinteresseerd.. Het kan mensen dus irriteren. Persoonlijk vond ik met de oude lay-out niets mis en persoonlijk vind ik groot bijna altijd overzichtelijker het leest makkelijker en het is rustiger voor het oog. Nu heb je net zoiets als bijv. startpagina zo veel informatie..
Code-Y    posted on 20-06-2007 12:05
boycot....=P

ik vind het ook maar niets. =(

k werd paranoide van die nieuwe homepage, veels te veel informatie, veels te druk, veels te onoverzichtelijk voor mijn concentratievermogen van een goudvis....

..... dus beetje meer respect voor de goudvissen onder ons =D

lol.....

nee serieus.... ik vind het niks

DJ-Code Y
User edit by Code-Y on 20-06-2007 @ 12:08:53 (100%)

112 Users online: 8 Guests (104 Unknown)
Pages generated today : 22.005
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.132.618