Poster: Natio (tenminste als je je boksen dan in alle 4 hoeken heb staan, wat altijd het beste is)
Poster: dj_lightzone
en waar slaat dit op ?
heeft nix met het topic te maken...
Geluidstechniek is een vak. Wat je als amateur zonder professionele kennis van een professionele technicus kan doen, is goede kwaliteit audio equipment aanschaffen, indien pro niet haalbaar is, voor semi pro gaan. Als kennishebber van toch enige geluidstechniek, zou ik zeggen voor een goed feest: 2 kasten van jb systems of van dap bijvoorbeeld. denk dan aan 15" versies, of 12" versies met subjes er bij. Vaak kun je voor feestjes van bijvoorbeeld 150 man, een best leuk geluidssetje kopen voor c.a. 1000 tot 1500 euro. Kan ook voor minder maar dat is aan jezelf. Vaak is duurder beter. Lees referenties van klanten op websites van audio aanbieders. Mocht geld geen rol spelen. Laat je dan adviseren door een technicus of bij de dealer.
Poster: MuffHouseAls kennishebber van toch enige geluidstechniek, zou ik zeggen voor een goed feest: 2 kasten van jb systems of van dap bijvoorbeeld. denk dan aan 15" versies, of 12" versies met subjes er bij. Vaak kun je voor feestjes van bijvoorbeeld 1500 man, een best leuk geluidssetje kopen voor c.a. 1000 tot 1500 euro. Kan ook voor minder maar dat is aan jezelf. Vaak is duurder beter. Lees referenties van klanten op websites van audio aanbieders. Mocht geld geen rol spelen. Laat je dan adviseren door een technicus of bij de dealer.
Poster: Sunrise8
@ muffhouse. mocht geld geen rol spelen? dan ga je natuurlijk voor het beste merk dat er te verkrijgen is. maar bij iedereen speelt geld wel een rol lijkt me:P als je het zelf moet betalen wel lijkt me. en anders krijg je denk ik wel een budget mee van je opdrachtgever waarvoor je mag kopen/huren.
Poster: PatrickBeuken
Meen je dit serieus? Een geluidsset voor 1500 man voor maar 1500 euro? Daar koop je net 2 fatsoenlijke toppen met versterking voor...
quote: |
Poster: Illusion Mee eens! Dan wil ik wel eens weten waar je die geluidsset kan kopen, als het ook nog een beetje van kwaliteit is dan ![]() |
Poster: wl
Zal wel gewoon een typfoutje zijn neem ik aan. Moet dus volgens mij worden: geluidsset voor 150 man voor 1500 euro ?
Verder is het "lul-maar-raak"-gehalte van dit topic wel erg hoog moet ik zeggen...
Zo als er al zo vaak is gepost en topics over geplaatst is.
Geluidtechniek is zo als MuffHouse al zegt een vak. Een feestje versterken ligt aan een aantal punten af.