Ik heb mijn site www.djdevotion.nl eens grondig aangepast, en ben natuurlijk erg benieuwd wat jullie er van vinden!
Groeten,
Devotion
What do you think about Update van mijn site ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Misschien een tip: De blauwe floral voor je menu, kan voor sommige wat hinderlijk zijn. (voor de meeste denk ik). Ik denk misschien dat je deze eronder kunt laten vallen. Dus je menu tabel boven de blauwe floral.
Ik heb daar ook al mee zitten pielen; er achter haalt het heel veel van de herkenbaarheid van de brush weg en lijkt het allemaal wel erg "oranje". Ik kijk wel even verder wat ik er mee doe; nog bedankt voor het compliment
hij heeft één minpunt voor mij in iedergeval ik moet scrollen om de site helemaal te zien:P vind ik persoonlijk altijd wat minder:P mijn resolutie is 1024x768
goed gedaan maat, het ziet er erg goed en overzichtelijk uit!! de foto's zijn best wel cool, je bent precies wel een grote fan van de cdj-800. Je draait met alle soorten materiaal maar de cdj-800 is altijd van de partij.hehe
Stom, valt me nu pas op dat van die CDJ-800. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de CDJ-800 MkII fijner vind dan de CDJ-1000 MKIII; dus ik zorg wel vaker voor de 800.
This is an old Topic
No new postings for 6.563 days. Post CommentThat would be 218.8 months or a whopping 18 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.