CDJ 200 werkt niet meer!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dutchman    posted on 17-06-2007 16:18
Ik heb sinds kort een mooie flightcase gekocht voor mijn dj setje..(djm 400, 2x cdj 200) Ik wilde alles veilig vervoeren. Maar nu heb ik net één feestje achter de rug en werkt één cdj niet meer. Hij krijgt volgens mij niet goed stroom, het ligt niet aan de kabel die heb al geprobeerd en die werkt nog steeds.

Nu vroeg ik mij af of meerdere mensen dit al weleens hebben gehad?

Uiteraard ga ik binnekort even naar de dealer terug want dit kan natuurlijk niet!

gr

What do you think about CDJ 200 werkt niet meer! ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 17-06-2007 16:35
Wat heeft die flightcase ermee te maken?

Hoe kom je erbij dat hij niet goed stroom krijgt?

Wat zijn de symptomen van het probleem of doet hij echt helemaal niks, maar dan ook echt helemaal niks meer? :P
dutchman    posted on 17-06-2007 18:09
Poster: PatrickBeuken
Wat heeft die flightcase ermee te maken?

Hoe kom je erbij dat hij niet goed stroom krijgt?

Wat zijn de symptomen van het probleem of doet hij echt helemaal niks, maar dan ook echt helemaal niks meer? :P

je zou haast denken dat je gear minder snel kapot gaat zonder case:P maa das nu niet het geval.

de hele speler gaat gewoon niet meer aan...helemaal niks meer. dus lijkt het mij dat hij niet goed stroom krijgt:P
jelektronic    posted on 17-06-2007 18:17
ga gewoon terug naar de dealer, lijkt mij het beste als je zeker bent dat het niet aan de kabel ligt (probeer met een andere).
greup    posted on 17-06-2007 20:30
Wat is er precies het probleem. Wat doet hij wel, wat doet hij niet.. Als die niets meer doet, Wellicht even kijken of alle contactpuntjes nog mooi op het plaatje gesoldeerd zitten.
PatrickBeuken    posted on 17-06-2007 20:37
Binnen de garantietermijn het apparaat lekker gesloten laten en aan de dealer geven Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 6.676 days.
 Post CommentThat would be 222.5 months
or a whopping 18.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

259 Users online: 37 Guests (222 Unknown)
Pages generated today : 1.356
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.653.368