Defqon. 1
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sandr    posted on 17-06-2007 15:52
Iemand gister bij defqon geweest? Post hier je ervaringen etc.

Ik stond via school achter de bar. Ik werd ingedeeld bij de Jump area.
Het was enorm druk en ik heb keihard moeten werken maar het was wel een leuke ervaring.
Wat mij opviel dat er heel veel dezelfde platen werden gedraaid door de Dj's.
Is dit gewoon heel stom toeval of zijn alle jump Dj's hetzelfde??

Het was wel een top feest en de main stage zag er echt superstrak uit!
Play that funky music white boy....

What do you think about Defqon. 1 ??

Vote :   

Bastian    posted on 17-06-2007 16:26
Hihi, iedereen wou gewoon dezelfde hitjes draaien:P
Opzich valt dit wel mee, je hebt zoveel verschillende 'jump-stijlen' dus kan van alles bij zitten maar heb dit ook wel eens vaker op sommige feesten meegemaaktWinking my eye
Luxx    posted on 17-06-2007 19:21
lijkt me niet echt cool om in 1 avond zelfde plaatjes meerdere malen te horen:P maar mischien waren het wel gewoon verschillende nummers maar hoorde je gewoon het verschil niet! had je daar wel eens over nagedacht?:P
www.mothermusic.nl
DjStijn    posted on 17-06-2007 20:13
mijn broer is er gister geweest maar hij zei dat het de moeite waard is om dat vaker te doen. Hij zei ook dat je de bassen daar goed voelt dus goed teken.
Jammer van het weer.
Sandr    posted on 17-06-2007 21:52
Poster: Luxx
lijkt me niet echt cool om in 1 avond zelfde plaatjes meerdere malen te horen:P maar mischien waren het wel gewoon verschillende nummers maar hoorde je gewoon het verschil niet! had je daar wel eens over nagedacht?:P

Ik heb dan wel hard moeten werken, maar ik hoor lang genoeg muziek om zeker te weten dat het dezelfde plaatjes waren.

De bassen voel je zeker goed daar niet over te klagen. De jump area was overdekt dus geen last gehad van slecht weer.
tairip    posted on 17-06-2007 21:57
Ik ben ook heen geweest, het was niet hetzelfde als de afgelopen 4 jaar. Dit jaar was er minder sfeer dan andere jaren. Misschien dat het komt door het ietswat tegenvallende weer.
Mainstage zag er zoals gewoonlijk weer indrukwekkend uit.
Ik heb me goed vermaakt en heb na zo'n dag stampen even heerlijk 12uur geslapen.
Bastian    posted on 17-06-2007 22:06
Waarschijnlijk is het gewoon dat die dj's pas aankomen als er al meerdere dj's voor hun hebben gedraaid, dan denken hun natuurlijk ff deze vette floorfiller draaien alleen blijkt al gedraaid te zijn.
Zo heb ik op een feest ook meerdere malen o.a. nummers als;
Q-IC & Coone - Overdrive
The Artist Also Known As - Eating Donuts
Relic - The Hard Dancer
Maar zo heb je nog vele andereWinking my eye
User edit by Bastian on 17-06-2007 @ 22:07:07 (40%)
bramv    posted on 17-06-2007 22:10
ja dat zal denk ik wel. Maar is soms wel irritant als je paar keer dezelfde nummers hoort.
Renzis    posted on 18-06-2007 10:58
als hij 4 keer uitgedraaid op een avond is er toch iets mis:P miss van te voren playlistjes naast mekaar leggen.

was deze keer nie geweest, had helaas wat anders belangrijks. heb ik echt wat gemist off....?
HouseArrest    posted on 18-06-2007 15:34
Ik wilde gaan maar we konden geen kaarten meer krijgen vanwege de website.
baath    posted on 18-06-2007 18:55
Poster: HouseArrest
Ik wilde gaan maar we konden geen kaarten meer krijgen vanwege de website.

hier het zelfde probleem,
in eerste in stantie zouden we 10 kaarten hebben besteld maar werden later geamuleert omdat ze het niet vertrouwens i.v.m door handelen :s
Meistro    posted on 18-06-2007 19:09
zou gaan,maar me kaartjes waren iligaal:P
tairip    posted on 18-06-2007 20:22
Poster: baath

hier het zelfde probleem,
in eerste in stantie zouden we 10 kaarten hebben besteld maar werden later geamuleert omdat ze het niet vertrouwens i.v.m door handelen :s

Er stond duidelijk op de site dat je per huishouden 4 kaarten mocht bestellen, bestelde je meer dan werd automatisch alles geannuleerd!
baath    posted on 18-06-2007 22:08
Poster: tairip

Er stond duidelijk op de site dat je per huishouden 4 kaarten mocht bestellen, bestelde je meer dan werd automatisch alles geannuleerd!

bij de eerste verkoop kon dit nog wel,
pas bij de tweede verkoop werd dit vermeld,
Sandr    posted on 18-06-2007 22:11
Hoorde van meer mensen die wel de reis hadden gemaakt maar vervolgens niet binnen kwamen.
Gelukkig had ik daar geen last van, kon lekker doorlopen als "personeel"

tairip    posted on 19-06-2007 01:22
Ik kon ook doorlopen en niet als personeel, no problemo!
Gewoon geen shit mee nemen en lekker fris naar binnen!
Romanyu    posted on 19-06-2007 11:05
Had gelukkig wel n kaartje, en wat n topfeest weer!
The Prophet als afsluiter met 3 kwartier early rave en hardcore, goddelijk
had opzich weinig last van dubbelgedraaide nummers, en degene die dubbel werden gedraaid waren dan wel weer de goeie nummers waar je geen genoeg van kon krijgen

This is an old Topic

No new postings for 6.657 days.
 Post CommentThat would be 221.9 months
or a whopping 18.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

217 Users online: 110 Guests (107 Unknown)
Pages generated today : 171.544
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.690.459