Poster: Vibemaster-D
ik zou niet die acer nemen omdat bij ons 9 v/d 10 notebook reparaties acer is. ik zou eens kijken naar de Toshiba Tecra serie.
maar wat zijn precies je gebruiksdoeleinden welke vista versie wil je.
je zou ook eens naar een XXOD kunnen kijken dat zijn hele betrouwbare krachtige notebooks.
Poster: ccc
Ik weet niet waar je werkt, maar jullie zullen wel 100x zoveel Acers verkopen en dat het daarom lijkt dat ze meer stuk gaan.
Ik heb nu al een derde Acer en ben er zeer over te spreken.
Hoe nu je laptop zo kapot kan gaan dat hij gerepareerd moet worden snap ik sowieso niet.
je word hier helemaal knettergek. dat komt er weer zo een kneus die er verstand van denkt te hebben en met een vochtige doek z'n scherm schoon maakt GRRR
daar word je niet goed van. maar misschien is het omdat wij TOEVALLIG meer acers moeten repareren dan Toshiba's terwijl wij toch wel meer Toshiba's leveren. maar dat zou goed toeval kunnen zijn.
je word hier helemaal knettergek. dat komt er weer zo een kneus die er verstand van denkt te hebben en met een vochtige doek z'n scherm schoon maakt GRRR
daar word je niet goed van. maar misschien is het omdat wij TOEVALLIG meer acers moeten repareren dan Toshiba's terwijl wij toch wel meer Toshiba's leveren. maar dat zou goed toeval kunnen zijn.
Poster: DNRik kan enkel zeggen dat ik van dat shared geheugen geen last heb, alles werkt even vlot. ik dacht dat de macbook pro's wel een aparte video kaart hebben, maar da's dan weer zoveel duurder.
Maar het probleem met een mac is het 64 mb shared video geheugen, niet zo veel software als windows en best duur voor wat je krijgt. daarom neem ik waarschijnlijk geen mac.
Poster: D-wan
Hij is nog door niemand genoemd, maar ik ben dik tevreden met m'n Dell.
Deze heeft inmiddels ook al bewezen dat deze tegen een stootje kan..
Poster: ccchet beste is met reiniger voor ruiten (bevatten een goede ontvetter en wat alcohol)
Aangezien je toevallig een opmerking maakt over het schoonmaken van het scherm, weet je toevallig hoe ik dat het beste kan doen?
Want hij zit onder de vlekken. Ik heb het al eens geprobeert met een brillen doekje, maar dit helpt niet.
En om het scherm nat te maken durfde ik niet haha, ook niet zo'n goed idee lees ik nu.:P
Poster: Jorrit
Ook ik heb hier een Dell laptop (Inspiron 1501, 2 GB werkgeheugen, wel shared videokaard geloof ik, 120 GB harde schijf, 15,4" beelscherm = 750,-), ben er ook dik tevreden mee.
Enige puntje is dat ik de kleinste accu erbij nam, die dus niet al te lang zonder netstroom kan.