DJs gezocht
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

rayadam    posted on 16-06-2007 19:14
Wie heeft er zin om wat bij te verdienen, ik zou graag een dj willen die in het bezit is van een VAR verklaring of een KVK en/of BTW nummer. Mijn DJ's moeten DJ's zijn die de klant belangrijk vinden en daar alles voor over hebben. Tevens ben je woonachtig in de regio Amsterdam, Den Haag, Utrecht of Rotterdam. Laat even weten of je interesse hebt en we maken een afspraak.

Reacties via onderwaterentertainment@hotmail.com of via

http://www.feestdeejay.nl

What do you think about DJs gezocht ??

Vote :   

Jorrit    posted on 16-06-2007 20:43
Waarom hebben jullie niet de moeite genomen om even een netjes email adres te nemen?
Dit komt een beetje amateuristisch over, met een hotmail adres...
Code-Y    posted on 16-06-2007 23:29
yes indeed.....
wel .nl domeinnaam maar niet onderwaterentertainment@dejays.nl ofzo.... hmz....

en als jij geregistreerd bent bij de KVK dan maakt het niet uit of de DJ in kwestie dat is..... hij werkt voor jou... hij is werknemer,,,, werkgevers moeten geregistreerd zijn enzo.

of is dit zomaar een plotseling idee van je?
want het is een beetje raar als een DJ voor jou gaat werken, en dan ZELF als bedrijf geregistreerd moet zijn zeg! beter je zaakjes (of  zaak) regelen!

vage actie is dat.....

als je meer/(!!!)betere info hebt..... ik ben woonachtig in omgeving rotterdam....
PM me.....

DJ-Code Y
rickdekoning    posted on 17-06-2007 19:43
wat ben je precies van plan? waarom ben je opzoek naar deejays?

ik woon trouwens ook in omgeving rotterdam
User edit by rickdekoning on 17-06-2007 @ 19:44:21 (64%)
Renzis    posted on 18-06-2007 11:02
sluit me aan bij vorige posts, woon in amersfoort(utrechtWinking my eye)
Gagarin12    posted on 18-06-2007 11:50
ik vind het maar vreemd, en als je op de site kijkt en dan klikt of muziekkeuze, dan vraagt ik me af of je hier veel mensen gaat tegenkomen die en bruiloft willen doen met '70, '80 en '90 muziek
ah en je bent nog een paar '70 vergeten=> The Police, Boney M., Sniff 'n The Tears, ...

PS/ het is Roy Orbison, niet Orbinson
vind dat als je een site maakt en deze bezoekbaar is door heel de wereld er niet te veel fouten in mogen, toch?

djmamo    posted on 18-06-2007 13:33
Poster: Code-Y
yes indeed.....
wel .nl domeinnaam maar niet onderwaterentertainment@dejays.nl ofzo.... hmz....

en als jij geregistreerd bent bij de KVK dan maakt het niet uit of de DJ in kwestie dat is..... hij werkt voor jou... hij is werknemer,,,, werkgevers moeten geregistreerd zijn enzo.

of is dit zomaar een plotseling idee van je?
want het is een beetje raar als een DJ voor jou gaat werken, en dan ZELF als bedrijf geregistreerd moet zijn zeg! beter je zaakjes (of  zaak) regelen!

vage actie is dat.....

als je meer/(!!!)betere info hebt..... ik ben woonachtig in omgeving rotterdam....
PM me.....

DJ-Code Y

kan me wel een paar redenen bedenkend waarom jezelf een kvk moet hebben.
als iemand voor hem gaat werken en deze heeft geen werk dan moet er ook ziektekosten enz. betaald worden, en dan word het een duur grapje.

dus eigenlijk word er weer ergens ophef over gemaakt die niet nodig is.

www.moonentertainment.nl
Code-Y    posted on 18-06-2007 13:49
Poster: djmamo

kan me wel een paar redenen bedenkend waarom jezelf een kvk moet hebben.
als iemand voor hem gaat werken en deze heeft geen werk dan moet er ook ziektekosten enz. betaald worden, en dan word het een duur grapje.

dus eigenlijk word er weer ergens ophef over gemaakt die niet nodig is.

hmkay, ik heb niet erg veel verstand van KVK enzo......
maar ik vond het gewoon  wat vaag.....

NVM dan...
King_Vicious    posted on 18-06-2007 14:10
Een DJ heeft zowiezo geen KVK nodig, enkel een VAR en BTW nummer. Ik spreek uit ervaring.

Maar ik ken dit soort praktijken. Veelal gebasseerd op het idee dat je als boekingskantoor even snel veel geld kan verdienen (zeker als je bespaart op een e-mail adres :D). Gewoon negeren. Als je al serieuze klussen krijgt moet je je afvragen of je dit ook echt wilt (70's & 80's draaien). Je moet ook leuk vinden wat je draait.
Code-Y    posted on 18-06-2007 15:16
waar staat dat je 70's en 80's moet gaan draaien? dat heeft iemand er zomaar bijverzonnen lees maar na...?

lol
HouseArrest    posted on 18-06-2007 15:31
Staat op de website.
Code-Y    posted on 18-06-2007 15:38
ok TY.....

k had niet het gevoel dat het nuttig was om die te checken =P lol
User edit by Code-Y on 18-06-2007 @ 15:38:40 (100%)
djmamo    posted on 18-06-2007 18:13
Poster: King_Vicious
Een DJ heeft zowiezo geen KVK nodig, enkel een VAR en BTW nummer. Ik spreek uit ervaring.

Maar ik ken dit soort praktijken. Veelal gebasseerd op het idee dat je als boekingskantoor even snel veel geld kan verdienen (zeker als je bespaart op een e-mail adres :D). Gewoon negeren. Als je al serieuze klussen krijgt moet je je afvragen of je dit ook echt wilt (70's & 80's draaien). Je moet ook leuk vinden wat je draait.

ik kan je ook adviseren om toch een kvk nummer te pakken want dan kan je de eerste 3 jaar 10.000 euro aftrekken van de belasting zonder dat ze vragen stellen
www.moonentertainment.nl
King_Vicious    posted on 19-06-2007 07:15
KVK is voor mij overbodig, ik lever alleen diensten, ik ben geen re-seller van gear en organiseer ook geen feesten. En als ze vragen stellen: ik zit zelf in de financiële hoek, dus dat komt wel goed.

Bastian    posted on 19-06-2007 13:13
Poster: King_Vicious
Je moet ook leuk vinden wat je draait.

Die schuur muziek kan ik wel waarderen haha:P
Code-Y    posted on 19-06-2007 13:17
Poster: Bastian

Die schuur muziek kan ik wel waarderen haha:P

jakkes!

This is an old Topic

No new postings for 6.538 days.
 Post CommentThat would be 217.9 months
or a whopping 17.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

145 Users online: 20 Guests (125 Unknown)
Pages generated today : 47.159
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.783.674