Bewegende desktop achtergrond
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ccc    posted on 16-06-2007 16:31
Nu heb ik vanmiddag de Samsung U600 gezien en hij had bewegende achtergrond.
Je zag een landschap en daar vliegen vogels doorheen. Erg leuk vond ik dat dus.

Nu dacht ik dus laat ik dat ook eens voor mijn pc zoeken. Na een aantal uur gezocht te hebben heb ik nog steeds niets gevonden wat ik mooi vind.

Dus misschien hebben jullie een idee waar ik zo iets vind.

What do you think about Bewegende desktop achtergrond ??

Vote :   

DNR    posted on 16-06-2007 17:53
Is dat wel eens mogelijk?
ccc    posted on 16-06-2007 18:01
Ja, ik heb al eens eerder zo'n achtergrond gehad.
baath    posted on 16-06-2007 18:04
ik heb ooit een vissen aquarium gezien..
maar nooit kunnen vinden Unhappy
PatrickBeuken    posted on 16-06-2007 18:11
De Milkdrop visualisatie plugin voor Winamp kun je op je bureaubladachtergrond uitvoeren, maar dat beweegt dus alleen als je ook muziek afspeelt.
Laidback    posted on 16-06-2007 18:42
vista heeft de WOW Pack..

ik heb hem.. een kleine 4 GB aan bewegende achtergronden!

Let wel. alleen beschikbaar voor VISTA ULTIMATE..

daarnaast vreed het ONTIEGELIJK veel Ram geheugen
Kevinova    posted on 16-06-2007 18:44
Poster: baath
ik heb ooit een vissen aquarium gezien..
maar nooit kunnen vinden Unhappy

Was dat geen screensaver? Ik weet hem zowiezo als screensaver te herrineren. Mischien dat iemand een .gif ervan gemaakt had dat hij als achtergrond gebruikt kan worden.
Wout-r    posted on 16-06-2007 18:45
Poster: PatrickBeuken
De Milkdrop visualisatie plugin voor Winamp kun je op je bureaubladachtergrond uitvoeren, maar dat beweegt dus alleen als je ook muziek afspeelt.

Zoiets kun je ook met BSplayer (voor films). Kun je de film op de bureaublad afspelen, dus als achtergrond
baath    posted on 16-06-2007 18:52
Poster: Kevinova

Was dat geen screensaver? Ik weet hem zowiezo als screensaver te herrineren. Mischien dat iemand een .gif ervan gemaakt had dat hij als achtergrond gebruikt kan worden.

dat zou ook nog is goed kunnen,
nog niet echt overnagedacht
djmaarten    posted on 16-06-2007 20:12
Poster: Laidback

daarnaast vreed het ONTIEGELIJK veel Ram geheugen

dat had ik dus ook bewegende achtergronde maken je computer alleen maar slomer .. en hoe vaak kijk je nou naar je achter grond??
Nvie    posted on 16-06-2007 21:00
Poster: Kevinova

Ik weet niet of je bureaublad ding ook .gif ondersteund, maar het klinkt inderdaad wel aannemelijk. Ook makkelijk zelf te maken trouwens.
jannickv    posted on 16-06-2007 21:23
-maak iets in flash
-steek het in een html file
-en bij backround of waar je dat ook veranderd blader je naar het html bestand

ik heb zo een paar foto's die in een loop lopen

ccc    posted on 16-06-2007 22:34
Ik weet dat het mogelijk is om het zelf te maken.

Maar meestal zijn er mooiere proffesionelere backgrounds. Vandaar dat ik dacht laat ik eens vragen of de mensen weten wat ik bedoel en misschien weten ze waar ik zo iets kan downloaden.
RenéKuppens    posted on 17-06-2007 21:10
Je kunt ook gewoon een .GIF gebruiken..
DNR    posted on 17-06-2007 21:48
Ik moet nou niet zegen dat .gif heel erg mooi is, bij mij vernieuwd het steeds van boven af.
ccc    posted on 18-06-2007 00:57
Ik ben inderdaad niet te spreken over de kwaliteit van gif. Ik heb zelf nog steeds niets gevonden.
Lead    posted on 18-06-2007 01:05
Was het niet een computer met Vista, daar kun je bewegende desktops instellen.... erg irritant, ik hou van rust op mijn scherm Winking my eye
Let the BASS be louder
ccc    posted on 18-06-2007 01:15
Nee.

Bij windows 98 was het ook al mogelijk.
Reind    posted on 18-06-2007 02:10
Poster: Lead
Was het niet een computer met Vista, daar kun je bewegende desktops instellen.... erg irritant, ik hou van rust op mijn scherm Winking my eye

Ik heb sinds de dag van installatie al deze draaien, http://www.wincustomize.com/skins.aspx?skinid=98&libid=50

Dacht ook dat het een week zou duren voor ik hem zat was maar dat valt reuze mee.... sinds Vista heb ik namelijk nooit meer een bureau blad waar ik kom :P
Luxx    posted on 18-06-2007 08:40
ik had laatst een bruut achtergrondje gezien waarop allemaal gereedschappen waren. je kon dan met die gereedschappen een soort parcoers maken om over te racen of domino's te maken ( het was met volledig werkende physics)
www.mothermusic.nl
ccc    posted on 19-06-2007 00:24
Poster: Reind

Ik heb sinds de dag van installatie al deze draaien, http://www.wincustomize.com/skins.aspx?skinid=98&libid=50

Dacht ook dat het een week zou duren voor ik hem zat was maar dat valt reuze mee.... sinds Vista heb ik namelijk nooit meer een bureau blad waar ik kom :P

Dat is inderdaad erg vet vind.

Ik vind het zeer relaxt werken zo'n rustig bewegende achtergrond.

Je weet niet toevallig of dat ook voor XP bestaat?
Laidback    posted on 19-06-2007 00:47
Poster: Lead

Windows Vista DreamScene ..

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

232 Users online: 101 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 17.956
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.711.347