Botex 5 Laser
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JasperVC    posted on 16-06-2007 11:53
Ik kan deze laser tweedehands kopen maar ik weet niet of deze een goed effect geeft. Ik heb hem nog nooit aan gezien.

Heeft iemand een filmpje van deze laser of een laser die er goed op lijkt? Zodat ik toch een beeld heb over die laser.

ik heb video google en youtube al gedaan.

What do you think about Botex 5 Laser ??

Vote :   

Vibemaster-D    posted on 16-06-2007 11:56
ik weet niet waarvoor je hem wilt gebruiken.
ik zeg uit mijn hoofd dat deze 4.9 miliwatt is.
het is een leuk kastje voor weg te hangen in een jongerendisco waar 35 man binnen staat hij is niet duur en wel grappig maar om het een echte "laser" te noemen nee. dan kan je beter naar de JB systems stealth kijke maar die is wel 500 euro duurder dan deze.

maarrr het is een leuk dingetje maar zie het als een par 16 je kan leuke effecten doen alleen in de grotere zaaltjes feestjes is het effect te klein.

p.s. (zoek anders voor de showtec variant voor een filmpje)
the-melody    posted on 16-06-2007 11:56
ik denk dat ik nog wel ergens een filmpje van ze oem heb gezien, maar dit is meer als deco thuis effect.Winking my eye Maargoed ik zoek eens voor je.
JasperVC    posted on 16-06-2007 12:19
Poster: the-melody
ik denk dat ik nog wel ergens een filmpje van ze oem heb gezien, maar dit is meer als deco thuis effect.Winking my eye Maargoed ik zoek eens voor je.

OK dankje
NielsR    posted on 16-06-2007 13:19
Ik was eigenlijk ook even aan het denken om een laser te kopen maar dat is even opzijgeschoven ik had eigenlijk gekozen voor de jb systems space laser 2 die is pas uit en kost zoiets van een 160 euro hier zijn ook nog geen filmje van alleen van de space laser 1 en dat zag er goed uit dus was ik wel geintereseert en het is ook moeilijk zoeken op google voor de botox 5 laser want al de hits zijn bijna allemaal over plastische chirurgie

filmpje van de space laser 1
User edit by NielsR on 16-06-2007 @ 14:07:39 (5%)
OneSixty    posted on 16-06-2007 14:01
kan die laser ook mooie waves en andere rustige bewegingen maken ?
want dat filmpje vind ik maar nix.
User edit by OneSixty on 06-09-2007 @ 16:17:55 (2%)
JasperVC    posted on 16-06-2007 14:50
Poster: fettibamba
Ik was eigenlijk ook even aan het denken om een laser te kopen maar dat is even opzijgeschoven ik had eigenlijk gekozen voor de jb systems space laser 2 die is pas uit en kost zoiets van een 160 euro hier zijn ook nog geen filmje van alleen van de space laser 1 en dat zag er goed uit dus was ik wel geintereseert en het is ook moeilijk zoeken op google voor de botox 5 laser want al de hits zijn bijna allemaal over plastische chirurgie

filmpje van de space laser 1

ja dit is wel een leuke laser, maar die kost rond de 300. Dat is voor mijn ongelefelijk zooooot !!!

BTW, heeft iemand een filmpje van een thunderbird??
Die kan ik overkopen voor €30
Yorick    posted on 16-06-2007 14:59
volgens mij heb ik de zelfde laser thuis:p zal wel x een filmpje maken.
had hem ene paar jaar terug gekregen, is best leuk ding voor je kamer maar meer niet//
dj-nick    posted on 16-06-2007 15:05
koop gewoon deze laser nog ff door sparen heb je hem wel
Ghost-Andries    posted on 16-06-2007 15:09
Poster: dj-nick
koop gewoon deze laser nog ff door sparen heb je hem wel

voor de deze moet je echt wel nog effe door sparemaar die is wel heel goed
DNR    posted on 16-06-2007 15:11
daar ben ik vanacht nog geweest.. die lichtshow daar is echt ziek vet!!!

wat een laser effecten en wat een lampen. verder stonden er nog 2 dvj's die achter voor de filmpjes voor in de zaal zorgden. en middenin zit nog een soort doorzichtig doek waar via de lasers wat op geprojecteerd kan worden. helaas heb ik geen filmpje gemaakt. volgende keer als ik er ben zal ik het ff doen.

dit filmpje laat ook heel wat van de lichtshow zien
.
User edit by DNR on 16-06-2007 @ 15:16:19 (15%)
Vibemaster-D    posted on 16-06-2007 17:28
vet filmpje
robbert    posted on 16-06-2007 23:36
Ja het ziet er prachtig uit, maar het zal ook wel een paar duiten kosten!
Ghost-Andries    posted on 17-06-2007 10:47
of anders moet gij kieze voor ene van jb-systems die zijn goed en kan je een groter publiek mee aan dan met die gij hebt gekozen want deze heeft maar een klein vermogen
DEGEE    posted on 06-09-2007 15:52
hoe noemt dat liedje op dat filmpje
OneSixty    posted on 06-09-2007 16:24
haha , op dat laatste filmpje zie je nog een (onzinnige) comment van mij staan :P (olaf)
Sunrise8    posted on 06-09-2007 17:39
um volgens mij, maar ik kan het fout hebben hoor, zijn dat geen lasers hoor. volgens mij zijn dat scanners? ik kan het fout hebben, maar de figuren zijn niet echt laser achtig, een ander filmpje van lasers lijken tog wel anders.

maar verbeter me als ik het fout heb Happy, laughing
Music made me who i am
OneSixty    posted on 06-09-2007 17:58
Poster: Sunrise8
um volgens mij, maar ik kan het fout hebben hoor, zijn dat geen lasers hoor. volgens mij zijn dat scanners? ik kan het fout hebben, maar de figuren zijn niet echt laser achtig, een ander filmpje van lasers lijken tog wel anders.

maar verbeter me als ik het fout heb Happy, laughing

je mag er 100% zeker van zijn dat het lasers zijn...
Sunrise8    posted on 06-09-2007 18:10
ja ik geef je gelijk, maar ik had niet het hele filmpje gekeke, ik keek alleen naar de scanners aant begin, ik dacht al, hoe kunnen dat nou lasers zijn, maar idd, zien er wel goed uit.. ben ik nog geweest in die discotheek, goeie discotheekHappy, laughing
Music made me who i am
DEGEE    posted on 07-09-2007 17:17
maar kan nu iemand zeggen hoe dat liedje noemt?Cry
Sunrise8    posted on 07-09-2007 17:40

@ Degee, start daar dan een eigen topic mee, dit gaat over een botex 5 laser.

@ de topicstarter JasperVC: al een keuze kunnen maken, of je hem wel of niet gaat kopen.

heb zelf wel een aanbeveling. ziet er goed uit vind ik zelf. en ook niet te duur, maar moet je wel snel zijn, hij is nu namelijk in de actie haha.

Deze kun je nemen, vind ik zelf goeie prijs/kwaliteit verhouding

of Deze kun je nemen, vind ik ook een erg goeie laser. 50mW voor 250 eu
ik vind ze allebei wel goed en niet te duur Happy, laughing

Music made me who i am
Sunrise8    posted on 07-09-2007 17:51
@ degee: het is het nummer van jeckyll & Hyde: frozen flame. maar wel een kleine mix daar gemaakt denk ik. aan het begin dan.
Music made me who i am
DEGEE    posted on 08-09-2007 11:17
ah merci
@sunrise8:als ik daar voor een topic moet openen!
                  maar toch bedankt Cry

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

241 Users online: 20 Guests (221 Unknown)
Pages generated today : 93.322
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.571.323