Poster: the-melody
ik denk dat ik nog wel ergens een filmpje van ze oem heb gezien, maar dit is meer als deco thuis effect.Maargoed ik zoek eens voor je.
Poster: fettibamba
Ik was eigenlijk ook even aan het denken om een laser te kopen maar dat is even opzijgeschoven ik had eigenlijk gekozen voor de jb systems space laser 2 die is pas uit en kost zoiets van een 160 euro hier zijn ook nog geen filmje van alleen van de space laser 1 en dat zag er goed uit dus was ik wel geintereseert en het is ook moeilijk zoeken op google voor de botox 5 laser want al de hits zijn bijna allemaal over plastische chirurgie
filmpje van de space laser 1
Poster: dj-nick
koop gewoon deze laser nog ff door sparen heb je hem wel
Poster: Sunrise8
um volgens mij, maar ik kan het fout hebben hoor, zijn dat geen lasers hoor. volgens mij zijn dat scanners? ik kan het fout hebben, maar de figuren zijn niet echt laser achtig, een ander filmpje van lasers lijken tog wel anders.
maar verbeter me als ik het fout heb
@ Degee, start daar dan een eigen topic mee, dit gaat over een botex 5 laser.
@ de topicstarter JasperVC: al een keuze kunnen maken, of je hem wel of niet gaat kopen.
heb zelf wel een aanbeveling. ziet er goed uit vind ik zelf. en ook niet te duur, maar moet je wel snel zijn, hij is nu namelijk in de actie haha.
Deze kun je nemen, vind ik zelf goeie prijs/kwaliteit verhouding
of Deze kun je nemen, vind ik ook een erg goeie laser. 50mW voor 250 eu
ik vind ze allebei wel goed en niet te duur
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.