Het was een spannende dag zondag. Ik moest draaien in de melkweg in Amsterdam. Daar vonden de Dmc Benelux Battles plaats. Het onderdeel waar ik aan meedeed was de battle for world supremacy (1-tegen-1 battle)
De eerste battle moest ik tegen Dj Funkson (NL) en de 2e battle tegen Dj Serum (NL). In deze 2 battles moesten we 2x een minuut tegen elkaar battelen. Beide heren had ik verslagen en vervolgens stond ik in de finale!
Mijn tegenstander was Dj Crossfingaz (BE). We moesten om de beurt 2x 1,5 min tegen elkaar battelen. Hieronder staat een link van het filmpje dat gemaakt is in de eerste ronde. De 2e ronde moet nog gemonteerd worden omdat dat losse filmpjes waren.
Na de 2e ronde werd duidelijk dat crossfingaz welverdiend gewonnen had,maar t was wel een dope finale en ben wel als hoogste nederlander ge-eindigd, daar ben ik wel ontzettend trots op

. De sfeer was ook de hele dag al super goed en gemoedelijk, na afloop gewoon nog een biertje gedronken met de deelnemers.
Dit is de link van de eerste ronde van de finale set:
http://www.youtube.com/watch?v=HgLz3PVeoak foto van de final battle, rechts crossfingaz, links in t hoekje ik