Poster: Sandr
Ik zal wijselijk me mond houden over de voorgaande discussie, al neig ik Mamo z'n kant op te gaan.
Dat terzijde, nu het doel van de topic.
Ik heb op dit moment 2 residenties:
Elke zaterdag buiten het seizoen (dus van half september tot half juni) En tijdens het seizoen elke woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag bij cafe/dancing Tramzicht. ( www.tramzicht.nl)
Tijdens het seizoen op dinsdag en donderdag in discotheek de hooizolder (www.dehooizolder.nl)
Dit is bij mij ook gegroeid in de loop der jaren maar ik moet zeggen dat ik op dit moment erg content ben met mijn "carriere"
Poster: baath
en ik mag sinds kort als Sandr niet kan, wel is in cafe/dancing tramzicht draaien
dit is ook puur toeval geweest omdat ze echt niemand anders hadden geregeld,
en ik toen net 2 weken me cd spelers binnen had, dus ook nog maar net aan het draaien was.
dus bij mij is het allemaal heel snel gegaan.
en voor de rest vaste DJ op me eigen kamer :D
Poster: djmamo
ik had nog niet eens een cd speler toen ik als "dj" begon. na een paar weken daar draaien kreeg ik een dubbele jb system cd speler.
en nu heb ik een pioneer set
Poster: Jer-E
edit : bovendien zit er ernstig over na ter denken om van dit forum af te gaan.
dat het specifiek nederlands gepraat moet worden. ( slaat nergens op )
Poster: djjw
Ik zeg de groeten dan..
Dit zijn de regels van het forum en daar hou je je aan, zo werkt dat.
Als je het er niet me eens bent, ben je vrij om te gaan.
Van dreigen hou ik niet zo..
Poster: Jer-E
en dat het specifiek nederlands gepraat moet worden. ( slaat nergens op ) ik zou zeggen voor de mensen die zich aangesproken voelen ga eens een op een ander forum kijken hoe daar nederlands gesproken wordt.
Poster: Bastian
Vanaf augustus maandelijks in feestcafé de herberg, en verder ook op sommige andere feesten die er worden gehouden!