Poster: DNR
Licht aan de rookvloestof hoelang het blijft hangen volgensmij en het lijkt me niet dat er 5 liter inpast.
Poster: Cyspoz
Daar doe je vrij lang mee. Als je iedere dag één keer zou spuiten dan kun je er denk ik wel een half jaar mee voorruit. Waarschijnlijk is het ook zo dat tegen de tijd dat je 5 liter op is je een nieuwe rookmachine moet kopen omdat bij deze het pompje of het verwarmingselement kapot is. Tenminste, dat is mijn ervaring met al die kleine rookmachines.
Poster: dj_jr
Of raken verstopt
Poster: the-melody
1eerst en vooral: ik zou doorsparen voor een degelijke, martin of grote antari. Deze is mss na 5 maaden stuk ofzo(verwarmingselement kapot ofzo). Hiermee vul je ook alleen maar een kamer, maar bv een tent of feestzaal zal die niet vullen.
Poster: ccc
Hierboven wordt geschreven dat de rook een laagje achter laat. Is dat toevallig bij die American DJ zo? Want ik heb een Antari(de goedkoopste) en die laat heus geen laag achter.
Bv je doet er 5l vloeistof in, hoelang gaat dat ongeveer mee?
En als je een paar seconden je fogger aanstaan hebt, blijft de rook dan een hele tijd in de kamer? (gesloten kamer) of gaat deze na een paar minuten al weer weg?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.