Als extra service om plaatje om te zetten naar JPG en ze te verkleinen is er nu SmallJPG.com:
Deze site is door ons gemaakt zodat je nu ook online je plaatjes kunt vergroten (als je het ooit nodig mocht hebben), verkleinen en eventueel roteren. Er zijn wat presets voor afmetingen, deze zullen in de toekomst uitgebreid worden, afhankelijk van het gebruik.
De gedachte achter het hele project is om het simpel te houden. Er moeten niet veel instellingen zijn en met weinig kliks moet het plaatje klaar zijn.
Aangezien dit tooltje niet alleen voor DJ's geschikt is staat het op een .com, zo kunnen zo veel mogelijk mensen ervan profiteren
Graag jullie feedback: wat voor functies er ontbreken, wat er nog in zou kunnen etc.
Er wordt nog vollop aan gewerkt dus wie weet zijn er nog dingen die over het hoofd zijn gezien.
If you don't know what these settings mean :
Leaf them at default settings
Poster: Ft
Ziet er goed uit... zal het zeker wel gebruiken wanneer ik het nodig heb...
Heb alleen nog een paar kleine dingen gezien zoals bij expert mode... daar staat "leaf them at default settings"... dat moet denk ik Leave zijn ... en er zit geen spatie tussen "the result thatyou see"...
zijn maar kleine dingen, maar het is misschien wel wat mooier als dat soort dingen weggewerkt zijn...
Poster: fettibamba
...en dan veranderd er niks die load die pic nie op
Poster: rebounce
...ik wou eens proberen en kreeg deze fout ...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.