Nieuw: SmallJPG.com
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 13-06-2007 04:01

Als extra service om plaatje om te zetten naar JPG en ze te verkleinen is er nu SmallJPG.com:

Deze site is door ons gemaakt zodat je nu ook online je plaatjes kunt vergroten (als je het ooit nodig mocht hebben), verkleinen en eventueel roteren. Er zijn wat presets voor afmetingen, deze zullen in de toekomst uitgebreid worden, afhankelijk van het gebruik.

De gedachte achter het hele project is om het simpel te houden. Er moeten niet veel instellingen zijn en met weinig kliks moet het plaatje klaar zijn.

Aangezien dit tooltje niet alleen voor DJ's geschikt is staat het op een .com, zo kunnen zo veel mogelijk mensen ervan profiteren

Graag jullie feedback: wat voor functies er ontbreken, wat er nog in zou kunnen etc.
Er wordt nog vollop aan gewerkt dus wie weet zijn er nog dingen die over het hoofd zijn gezien.

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 10-06-2025 12:17 (1%)

What do you think about Nieuw: SmallJPG.com ??

Vote :   

Lawrenz    posted on 13-06-2007 07:53
Ik heb hem even geprobeerd; layout ziet er goed en overzichtelijk uit, plaatje is snel geresized, oftewel: deze site blijf ik gebruiken, goed werk!
MoXeGy    posted on 13-06-2007 08:41
dit is zeker handig Happy, laughing
Lead    posted on 15-06-2007 10:07
De RESIZE pagina is behoorlijk onder handen genomen waardoor het er nu simpeler uit ziet. De qualiteit en rotatie zitten nu verstopt onder de knop 'Expert Mode'.

Meestal zul je deze toch wel laten staan in de normale mode zodat je een heleboel info toch niet hoeft te zien.

Ook is de algehele opmaak wat opgeschoont en staat er een (net even) anders logo boven.

Als het goed is zou alles nu perfet moeten werken... wie test dit nog even ??
Let the BASS be louder
PatrickBeuken    posted on 15-06-2007 10:18
Het kan aan mij liggen, maar dat uitrolmenu op de homepage blijft bij mij niet uitgerold. Ik moet de muis ingeklikt houden en dan een optie selecteren.
Lead    posted on 15-06-2007 10:21
Dat heb ik jammer genoeg nog niet weg kunnen krijgen. Heeft ermee te maken dat de Radiobutton ervoor aan moet gaan als je erop klikt. Ik kreeg het gisteren niet meer voor elkaar om de pulldown op zijn plaats te laten staan....

Ik vond het niet zo heel erg, maar ik ga er nog wel naar kijken van het weekend, thanx  Winking my eye
Let the BASS be louder
Ft    posted on 15-06-2007 10:32
Ziet er goed uit... zal het zeker wel gebruiken wanneer ik het nodig heb...
Heb alleen nog een paar kleine dingen gezien zoals bij expert mode... daar staat "leaf them at default settings"... dat moet denk ik Leave zijn ... en er zit geen spatie tussen "the result thatyou see"...
zijn maar kleine dingen, maar het is misschien wel wat mooier als dat soort dingen weggewerkt zijn...
Jorrit    posted on 15-06-2007 11:47
http://www.smalljpg.com/resize/expert/true/
If you don't know what these settings mean :
Leaf them at default settings

Leaf moet leave zijn.
W.i.M    posted on 15-06-2007 16:27
Poster: Ft
Ziet er goed uit... zal het zeker wel gebruiken wanneer ik het nodig heb...
Heb alleen nog een paar kleine dingen gezien zoals bij expert mode... daar staat "leaf them at default settings"... dat moet denk ik Leave zijn ... en er zit geen spatie tussen "the result thatyou see"...
zijn maar kleine dingen, maar het is misschien wel wat mooier als dat soort dingen weggewerkt zijn...

kleine, maar toch belangrijke puntjes
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Lead    posted on 15-06-2007 18:12
Dat leaf kwam waarschijnlijk door het tijdstip van tikken 

en die spatie is gewoon een slordigheidje.

Thanx, is inmiddels aangepast.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 15-06-2007 18:14 (6%)
Vibemaster-D    posted on 15-06-2007 18:26
ziet er leuk uit zal het wel us wat keren gaan gebruiken??

welke programmeer talen heb je gebruikt en classesConfused

EDIT: Lead hij werkt niet. als ik een plaatje wil uploaden van 50x50 pixels JPG om
(minder dan 1 MB) en kies voor DJR avater formaat werkt hij niet krijg dan de error.

geen file geseclteerd
User edit by Vibemaster-D on 15-06-2007 @ 18:29:14 (100%)
Lead    posted on 15-06-2007 18:39
Da's een hele goede.... foutje is inmiddels opgelost, je kunt het weer proberen Winking my eye
Let the BASS be louder
Lukaz    posted on 15-06-2007 21:32
heerlijk precies zoals het moet werken, heb nu eindelijk mn avater kunnen verkleinen
NielsR    posted on 16-06-2007 00:21
leuk ik had al is geprobeerd een foto op te loaden op dj resource maar ik heb daar toen niet mee doorgegaan omdat het al een halfuur duurde en hij waarschijnlijk toch te groot was maar nu met dit programma zal het wel gaan ik zal het eens proberen
NielsR    posted on 17-06-2007 18:41
ik heb juist geprobeerd mijn avatar te veranderen het verkleinen gaat perfect slaag ik de verkleinde versie op wil ik die dan oploaden als avatar maar dat doet dj resource dan niet
Ik selecteer het bestand met bladeren dan staat het daar dan druk ik op upload fil dan ververst de pagina en dan veranderd er niks die load die pic nie op
User edit by NielsR on 17-06-2007 @ 18:44:35 (80%)
NielsR    posted on 17-06-2007 19:03
oke tis gelukt
rebounce    posted on 17-06-2007 21:08
ik wou eens proberen en kreeg deze fout

[edit: opgelost]

EDIT ook als ik hem in een nieuw venster open of gewoon de site wil openen en op de knop resise druk krijg ik de error.
User edit by rebounce on 17-06-2007 @ 21:11:25 (69%)
Mod edit by Lead on 18-06-2007 00:12 (41%)
rebounce    posted on 17-06-2007 21:33
het marcheert terug Happy, laughing !
Lead    posted on 18-06-2007 00:12
Poster: fettibamba
...en dan veranderd er niks die load die pic nie op

Probeer in zo'n geval eens CTRL-F5, met normaal F5 haalt hij het plaatje nog uit je cache, CTRL-F5 forceert een reload van alles op je scherm.

Poster: rebounce
...ik wou eens proberen en kreeg deze fout ...

Dit is inmiddels verholpen, thanx
Let the BASS be louder
NielsR    posted on 18-06-2007 14:37
ik probeerde nog is een foto up te loaden maar ik kreeg deze melding zou mijn originele foto te groot zijn of wat

Fatal error: ...
Mod edit by Lead on 26-06-2007 10:12 (55%)
Lead    posted on 26-06-2007 10:13
Dit zou nu niet meer mogen gebeuren. Er is duidelijk te zien hoe groot het plaatje kan zijn dus dit zou goed moeten gaan.
Let the BASS be louder
Vibemaster-D    posted on 26-06-2007 10:45
Lead ik wil niet lullig doen maar nu doet hij het weer niet ik wilde me booth gaan posten met mijn nieuwe DJM800 alleen de foto is 4.3 mb ik wil die resizen maar dat gaan niet staat er no file selected

iedere keer deze error

Select a file, use the BROWSE button

en ik heb toch wel degelijk een file geselcteerd
User edit by Vibemaster-D on 26-06-2007 @ 10:46:49 (57%)
Lead    posted on 26-06-2007 15:52
Kun je de file (met dezelfde bestandsnaam) even naar me mailen ?? lead@dj.....EU ? dan kan ik vanavond eens onderzoeken wat er mis gaat.

Welke browser/OS heb je ?
Let the BASS be louder
Vibemaster-D    posted on 26-06-2007 15:54
ja ik zal hem wel mailen.

ik heb windows XP Media Center
en IE6

Prozei    posted on 27-06-2007 17:40
mischien een leuke optie om in procenten te werken zodat mensen niet hoeven te rekenen.en dat je aspectratio gelijk blijft als je een avatar maakt erg handig voor foto's want die zijn niet vierkant.
Lead    posted on 28-06-2007 01:02
De aspect ratio blijft bewaard als je handmatig enkel de hoogte OF de breedte ingeeft  van het nieuwe plaatje.

De pre-sets zijn voor plaatjes die wel de goede verhouding hebben, maar niet de goede maat.

In procenten ziet er wel leuk uit, maar wanneer maar je een plaatje xx% kleiner. Meestal wil je het toch op een bepaalde plaats kwijt en heb je de maar in pixels eerder voorhanden dan de verhouding in %...
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 28-06-2007 01:03 (2%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

360 Users online: 197 Guests (163 Unknown)
Pages generated today : 75.443
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.872.480