Poster: Xitrate
Ik denk dat religie grotendeels weg zal zijn over 100 jaar, omdat alles simpelweg wetenschappelijk aangetoond kan worden.
Poster: djmamoen dus wordt ik in een maand tijd minimaal 2x geconfronteerd met religie op een dj forum.
- in de laatste maand ben ik een paar keer in een topic tegen gekomen dat mensen van andere bijvoorbeeld niet mochten zeggen jesus cristus wat een mooie booth.
- ook zie ik dat er in een ander topic, dat over christelijke muziek gaat dat je niet mag zeggen dat god niet bestaat.
Poster: djmamo
inmijn mening: religie is onzin, en achterhaald.
Poster: djmamo
in de laatste maand ben ik een paar keer in een topic tegen gekomen dat mensen van andere bijvoorbeeld niet mochten zeggen jesus cristus wat een mooie booth.
ook zie ik dat er in een ander topic, dat over christelijke muziek gaat dat je niet mag zeggen dat god niet bestaat.
en dus wordt ik in een maand tijd minimaal 2x geconfronteerd met religie op een dj forum.
persoonlijk heb ik helemaal niks met religie.
en vind het ook nergens opslaan als je wel een religie aanhangt. als je al die tijd die je in je religie stopt in je draaien stopt dan kun je een erg grote dj worden.
maar zou graag willen weten wat andere hier van vinden.
mijn mening: religie is onzin, en achterhaald.
op meer dan 100 punten is bewezen dat religie fabelachtig is.
voorbeeld: de kerk heeft tot 1970 volgehouden dat de aarde plat was.
hoor graag wat jullie vinden
Poster: Luxxhet topic vroeg om de mening van de mensen dus geven we die ook.
ik vind dit topic echt op schijt slaan. het is gewoon meegegeven met je opvoeding dat je mensen in hun waarde laat wat ze ook geloven? of niet dan? ik ben niet gelovig maar ga niet klagen als andere mensen iets over christendom of wat dan ook praten. beetje onzin topic dit
Poster: Gery
het topic vroeg om de mening van de mensen dus geven we die ook.
ik vind dit ook totaal op niks slaan en zal zeker niemand minachten omdat hij/zij gelovig is, het was enkel mijn mening.
@vidi: mocht er geen enkele godsdienst zijn, veel oorlogen zouden vermeden zijn.
@ciderke:? nu staan die misschien voor een warme samenleving, maar in de middeleeuwen werd de term warm (met de brandstapel oa) denk ik iets te letterlijk genomen dan...
over een vlieg kwaad doen gesproken! of was de heer toen niet aan't kijken??
Poster: dj_jr
Als mensen een Religie hebben laat ze lekker:S
Poster: Gery
@vidi: mocht er geen enkele godsdienst zijn, veel oorlogen zouden vermeden zijn.
© Victor Hugo.
Ik heb trouwens geen geloof, geloof ik
jesus christus daar ben ik het echt mee eens.
ik heb het meeste problemen met de islam (hoofddoeken= crap).
christendom is 100% onzin, god die alles gemaakt zou hebben (egoist).
in boedhisme zit nog het meeste logica (innerlijke rust enzo) , maar dan beginnen ze met die reincarnatie wat ook nergens op slaat (alsof ik ga terugkomen als een koe!!)
Poster: Lukaz
zijn we familie?
Poster: W.i.M
Ik weet niet of we er blij mee moeten zijn met die zondag want daardoor zijn wel altijd de winkels gesloten (behalve enkele uitzonderingen zoals r'dam)