in de laatste maand ben ik een paar keer in een topic tegen gekomen dat mensen van andere bijvoorbeeld niet mochten zeggen jesus cristus wat een mooie booth.
ook zie ik dat er in een ander topic, dat over christelijke muziek gaat dat je niet mag zeggen dat god niet bestaat.
en dus wordt ik in een maand tijd minimaal 2x geconfronteerd met religie op een dj forum.
persoonlijk heb ik helemaal niks met religie.
en vind het ook nergens opslaan als je wel een religie aanhangt. als je al die tijd die je in je religie stopt in je draaien stopt dan kun je een erg grote dj worden.
maar zou graag willen weten wat andere hier van vinden.
mijn mening: religie is onzin, en achterhaald.
op meer dan 100 punten is bewezen dat religie fabelachtig is.
voorbeeld: de kerk heeft tot 1970 volgehouden dat de aarde plat was.
hoor graag wat jullie vinden
www.moonentertainment.nl
What do you think about waarom religie op djr ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
da gezeur is wel goed voor meer dan 100 reply's doe je goed mamo
This is an old Topic
No new postings for 6.656 days. Post CommentThat would be 221.9 months or a whopping 18.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.