Terwijl in Nederland waarschijnlijk het meest protestantisme is, of niet?
Poster: Renzis
@ DJ sintec, wat is voor jouw nouw de link van het religie op un dj-forum naar een ambtenaar met hoofddoek
Poster: PatrickBeukenzijn de meesten dit nu al niet?
@ccc => Die hemel/hel hoeft ook niet echt te bestaan, als die maar in de hoofden van mensen bestaat. Zoiets is nl een goede leidraad voor je leven. En het geloof laat je wat beter nadenken over keuzes die je maakt.
Niet dat ik streng christen ben ofzo, maar ik heb wel respect voor de mensen die geloven, want ze hebben daar veel aan. Als er nooit mensen waren geweest die iets geloofden denk ik dat de wereld een grote chaos was, zonder regeltjes en met alleen maar egoistische mensen.
Poster: PatrickBeuken
Valt toch nog wel mee :P Zonder gelovigen zou t erger zijn.
@ccc => Die hemel/hel hoeft ook niet echt te bestaan, als die maar in de hoofden van mensen bestaat. Zoiets is nl een goede leidraad voor je leven. En het geloof laat je wat beter nadenken over keuzes die je maakt.
Niet dat ik streng christen ben ofzo, maar ik heb wel respect voor de mensen die geloven, want ze hebben daar veel aan. Als er nooit mensen waren geweest die iets geloofden denk ik dat de wereld een grote chaos was, zonder regeltjes en met alleen maar egoistische mensen.
Poster: PJ
Volgens de bijbel bestaat er niet eens een hel. Die hebben ze er pas later uitgevonden tijdens de middeleeuwen om de mensen nog wat meer angst aan te jagen
Poster: Renzis
openbaringen zegt heel veel over de hel enz
Poster: Code-Y
heb je de bijbel uitgelezen? of baseer je dit op "van horen zeggen"
de bijbel zegt helemaal niet dat de hel niet bestaat... ik kan je helaas niet zo snel zeggen waar het allemaal staat ik heb m ook nog niet uit, en al had ik dat wel, dan ben ik bang dat ik nog steeds niet kan zeggen waar het staat.....
maar het is wel zeker dat de bijbel ergens iets over de hel zegt......
als ik het vind, dan hoor je het =)
"Ik als islamiet geloof dat alles wat niet islamiet is slecht is en dood moet."
Goede leidraad hoor dat geloof.
hoor graag wat jullie vinden
Poster: ccc
Ik zie geen aanleiding waarom hij zou reageren, hij wilt gewoon weten hoe andere erover denken.
Poster: tairip
Om mee te participeren in het topic dat hij zelf opent, en omdat ik hem een keer verwijten heb gemaakt. Normaliter reageert hij daar fel op.
Poster: ccc
@ Code-Y laatste bericht:
Dan geloof je dus gewoon geen van beiden, want beiden kunnen het niet bewijzen.