Poster: NIekh
Track List
1. Kortezman - My Love
2. Thommy Davis - Nightrain vs Erick E - Ain't No Stopping Us
3. Full Intention ft Thea Austin - Soul Power
4. Sidney Samson - Dirty Laundry
5. Supermode - Tell Me Why
6. Scott Wozniak - Talk Dirty To Me vs Erick E - Boogie Down
7. Roog & Greg's Dark Gazebo Mash-Up: Darkmountaingroup - Lose Control vs Fairmont - Gazebo
8. Dj Jeroenski & Mike Laveaux - Black Rain
9. Martijn ten Velden & Lucien Foort - Bassification
10. Roog & Greg's Electronics Mash-Up: Olav Basoski - Outbakc vsBodyrox - Yeah Yeah
11. Hardsoul's We Need More Chocolate Mash-Up:Chocolate Puma - Always and Forever vs Hardsoul - Deep Inside vs Hardsoul ft Berget Lewis - Song for Unity
12. Klement Bonelli ft Dragonfly - Nocturnal
13. Fred Pellichero - Snake vs Italian Stallion - Nasty
14. Bonustrack Danny P. - Feel the Vibes
Ik hoop dat je hier wat aan hebt :D:P
vind het filmpje van HouseQuake en NopeIsDope ook erg vett :D
trouwens op je hyves staat ook het nummer outback vs yeah yeah (d ramirez ) waar heb je die vandaan :P:D
Poster: U-Vinyl
Nu we toch bezig zijn.....ergens op de housequake CD hoor je een nummer met de tekst "if it wasn't for the music I don't know what I do". Van wie is dit? Kon het niet zo snel uit de tracklist halen dus vandaar......
Poster: U-Vinyl
Nu we toch bezig zijn.....ergens op de housequake CD hoor je een nummer met de tekst "if it wasn't for the music I don't know what I do". Van wie is dit? Kon het niet zo snel uit de tracklist halen dus vandaar......
Poster: Jer-E
zal eve luistere voor je aangzien k tog de cd heb :P
<>
de nummers die ik heb daar zitti ni tusse maja ik mis er ook 2 en heb geen zin om origineel tevoorschijn te hale :P
Poster: Jer-E
@sintec : gazebo toolss ?? leg uit
Poster: DJ_Sintec
Kijk, op de platen die door Border Community (kijk naar mijn avatar) worden uitgebracht zit zowel het origineel nummer (in dit geval, gazebo) maar ook een tool van deze track, (hier dus gazebo tools) Dit is eigenlijk gewoon een track (zeer eenvoudig, ik denk 4 verschillende ritmes) gemaakt met de gazebo geluidje.
Gevolg: zeer plezant om mee te spelen, (inmixen met gazebo tools (zelfde BPM als gazebo zelf) en dan hoort iedereen het soundje alen dan naar de echte gazebo gaan om dan die hoge begintoontjes in te mixen. Ik ben zeer tevreden over de opties van de TOOLS op de platen van border community
op hun site kan je het duidelijk horen
Poster: DJ_Sintec
aangezien de link niet wilt werken :s
www.bordercommunity.com
Poster: Luxx
kan je trouwens ook op beatport kopen die dingen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.