Pioneers gestolen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Burton    posted on 12-06-2007 10:08

Geachte heer/mevrouw,

Na de huur afgelopen donderdag 07 juni 2007 zijn de volgende materialen uit onze verhuur afdeling niet meer retour gebracht.

De apparatuur werd gehuurd voor een feest welk in Limburg was op vrijdag 08 juni 07'.

Gezien de gang van zaken ziet het er naar uit dat de materialen ook niet meer retour gaan komen, zou u willen kijken of er in de komende tijd 1 van de volgende artikelen te koop worden aangeboden.

Met de huurder is een contract opgemaakt, copy van paspoort genomen welke fake blijkt te zijn, zelfs de Nederlandse nummerplaat van het voertuig was fake dus zeker geen beginners.
De verzekering zal ons dit wel vergoeden maar wij willen dat deze mensen worden opgepakt zodat ze geen verder onrecht meer kunnen aanrichten.

Materialen:

2x Pioneer CDJ-1000 MKIII, in zwarte Road Ready flightcase, serienummmers:
FCMP001091YY
FDMP001389YY

1x Pioneer Djm 800, in zwarte Road Ready flightcase, serienummer:
FFMP002718YY

Mocht 1 van bovenstaande apparaten u te koop aangeboden worden, of 1 van deze personen contact met u opnemen laat dit ons dan weten via telefoonnummer
0032478280422 of stuur een e-mail naar info@doubleyoumusic.com

Voor tips die leiden tot aanhouding van deze personen of het terugbezorgen van de appartuur wacht een passende beloning.

Van bovenstaande verduistering is aangifte gedaan bij Politie in Nederland.

Bij voorbaat dank u, aandacht en eventueele tips!

Met vriendelijke groeten,

Dj Burton

Mod edit by Lead on 12-06-2007 12:26 (5%)

What do you think about Pioneers gestolen ??

Vote :   

Yorick    posted on 12-06-2007 14:17
dit is zeer treurig,
volgens mij was er een paar weken/ maanden ( weet het niet meer) ook zo iets gebeurt.
fijn dat je het aan ons meld denk dat veel dj r leden bij verhuurbedrijven werken en nu nog beter gaan opletten
MoXeGy    posted on 12-06-2007 14:31
ja, dit had ik niet verwacht, gezien je een copy van hun paspoort had.
ik vraag me af hoe je dit anders kan controleren.

User edit by MoXeGy on 12-06-2007 @ 14:33:44 (60%)
stevew    posted on 12-06-2007 14:50
Die vuile onozelaars moesten ze neerschieten!!!
Ik ga e-bay, kapaza, koopjeskranten enz.. in het oog beginnen houden. Die smeerlappen MOETEN gepakt worden!!! Ik heb hier hetzelfde materiaal staan en moest dat ook op die manier verdwijnen zou ik in alle staten zijn..
Ik hoop dat je materiaal zo spoedig mogelijk teruggevonden wordt Burton!!
groeten,
Dj:Steve
RenéKuppens    posted on 12-06-2007 14:58
Poster: dj_jr
dit is zeer treurig,
volgens mij was er een paar weken/ maanden ( weet het niet meer) ook zo iets gebeurt.
fijn dat je het aan ons meld denk dat veel dj r leden bij verhuurbedrijven werken en nu nog beter gaan opletten

Dit was met iemand op DJ R die op internet goed koop 2x CDJ 1000MK3 en een xone 92 aan biede
Sammow    posted on 12-06-2007 15:25
Poster: stevew
Die vuile onozelaars moesten ze neerschieten!!!
Ik ga e-bay, kapaza, koopjeskranten enz.. in het oog beginnen houden. Die smeerlappen MOETEN gepakt worden!!! Ik heb hier hetzelfde materiaal staan en moest dat ook op die manier verdwijnen zou ik in alle staten zijn..
Ik hoop dat je materiaal zo spoedig mogelijk teruggevonden wordt Burton!!
groeten,
Dj:Steve

ik denk niet dat het zijn materiaal is hoor, het is van een bedrijf Happy, laughing
HouseArrest    posted on 12-06-2007 15:37
Misschien is het wel zijn bedrijf, en ookal zou het niet zijn materiaal zijn geweest. Het is wel gestolen en daar gaat het in dit geval om.
User edit by HouseArrest on 12-06-2007 @ 15:38:31 (100%)
Sammow    posted on 12-06-2007 15:43
dat is ook wel waar, het gaat hier niet om het geld, want ze zijn verzekerd, maar op het principe
Basrose    posted on 12-06-2007 15:57
Het is nog lulliger als iemand de set koopt en hij heeft problemen en wil het laten repareren dat het gestolen blijkt te zijn... heb je hoop gedoe en ben je waarschijnlijk het spul alsnog kwijt.
MoXeGy    posted on 12-06-2007 16:27
en volgens mij valt het niet te controleren of ze gestolen zijn want er is geen systeem/database met gestolen spullen en het serial nummer erbij.

correct me if i'm wrong
User edit by MoXeGy on 12-06-2007 @ 16:29:17 (59%)
robbert    posted on 12-06-2007 16:39
Daarom moet je bij 2de hands aanschaffen van spullen ook altijd vragen naar de achtergrond hiervan. Ook doos en aanschafbewijs moeten aanwezig zijn.

Basrose    posted on 12-06-2007 16:49
ik dacht dat deze zoizo bij pioneer gemeld konden worden...  in iedergeval als iemand hem bij pioneer gaat repareren
Gery    posted on 12-06-2007 17:58
ik denk dat de enige veilige manier van verhuren is een waarborg te vragen die gelijk staat de huidige boekwaarde.

ofwel even open doen en er een GPS locatie systeem in verstoppen zoals ze in japan verwerken in de halsband van katten en honden LOL

soit, mocht ik iets tegenkomen I let you know Happy, laughing
DJ - Producer
D-wan    posted on 12-06-2007 19:24
Treurig.

Ik denk dat Gery wel een punt heeft met de waarborgsom. Of, net zoals bij de verhuur van auto's, d.m.v. creditcard, die vooraf gecheckt wordt.

Helaas hoor je dit soort verhalen vaker, dus er moeten een hoop gestolen spullen op de tweedehands markt zijn. Dat is dus ook een van de reden waarom ik mijn DJ-gear altijd nieuw koop.

Succes met de opsporing.
NIekh    posted on 12-06-2007 19:35
mijn vader heeft ook verhuur berijf van licht en geluid en als hij iets verhuurd dan komt hij het persoonlijk brengen en halen weet hij zeker dat hij het terug krijgt Winking my eye
Ghost-Andries    posted on 12-06-2007 20:41
dit is dus gewoon ziekzo van die mannen moesten ze in de bak steken.
ik zal er zeker op letten als ik op kapaza,ebay,... zit

Sammow    posted on 12-06-2007 20:58
Poster: NIekh
mijn vader heeft ook verhuur berijf van licht en geluid en als hij iets verhuurd dan komt hij het persoonlijk brengen en halen weet hij zeker dat hij het terug krijgt Winking my eye

wow, zo'n vader wil ik ook wel

maar stel nu dat hij dat brengt en de dag erna gaat hij het terug halen en er is niemand meer in die zaal waar hij dat afleverde, dan is het ook wel weg he
tairip    posted on 12-06-2007 20:59
Bij ons is een keer een set gestolen, een klant van ons belde ons op dat hij bij een verkoper stond en vroeg wat de serienummers waren en heeft ze zonder pardon weer meegenomen en naar ons gebracht!

Dat zijn pas klanten!
Gery    posted on 12-06-2007 23:21
't is idd een groot probleem als je ter goeder trouw iets 2e hand van iemand koopt. het staat uiteindelijk niet op hun gezicht te lezen dat het gestolen spullen zijn.
DJ - Producer
Burton    posted on 13-06-2007 13:35
ik denk niet dat het zijn materiaal is hoor, het is van een bedrijf

Dit waren dus wel degelijk mijn spelers en aangezien mijn vrouw nu zaterdag een feestje geeft kan ik nog setje gaan huren en ook beleefd terug brengen uiteraard.

De politie Nederland kan helaas niet veel doen aangezien er geen correte gegevens van deze persoon zijn.
Dus kijk goed uit uw ogen alvorens ze meerdere slachtoffers maken.

En wat betreft waarborgen van bv 5000 euro via bankcheque deze worden de laatste tijd ook vervalst dus dit biedt ook geen verdere garantie enkel cash in de hand maar welke gek gaat dit betalen dus blijft het risico ook vrij groot en de verzekeringspremie ook uiteraard.

Alvast bedankt voor de reacties,

Gr,

Burton
Boyd    posted on 26-09-2007 18:31
Mensen die dat doen, tegen de muur en weg ermee!

heel erg triest. Zo kun je niemand meer vertrouwen

ik kan het niet voor je terughalen, helaas.
Luxx    posted on 26-09-2007 18:50
waarom op zo'n oud topic reageren ?? :O
www.mothermusic.nl
BryanB    posted on 26-09-2007 19:05
Waarom reaguren op iemand die op een oud topic reaguurd?
HouseArrest    posted on 26-09-2007 20:01
Omdat er anders alleen maar oude topics ge-upt worden.

This is an old Topic

No new postings for 6.574 days.
 Post CommentThat would be 219.1 months
or a whopping 18 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

255 Users online: 73 Guests (182 Unknown)
Pages generated today : 88.115
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.640.413