Waar halen jullie je promos
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

diddy    posted on 12-06-2007 08:17
Hallo,
Ik heb al een heel aantal promo's alleen wil ik er nog meer.
Waar halen jullie ze en vinden jullie promo's goed?

What do you think about Waar halen jullie je promos ??

Vote :   
MoXeGy    posted on 12-06-2007 09:53
ik denk dat je ze via via of van de producer zelf moet krijgen.
Cyspoz    posted on 12-06-2007 09:54
Tja sommige liggen gewoon in de winkels, maar dat zijn dan commerciële promo's. Echte promo's kun je alleen via contacten krijgen. Daar hebben DJ's dan zo hun netwerk voor.
MoXeGy    posted on 12-06-2007 09:59
en ik denk dat je al niet mag klagen als je al een heel aantal promo's hebt want ik heb er geen Winking my eye
Antoine88    posted on 12-06-2007 10:10
Je kan je aansluiten bij een sort of pool, waar producers hun tracks droppen.
Sommige zijn voor high-society, die djs worden gevraagd. Voor andere moet je betalen en weer andere zijn complete friends networks..

Verder moet je naar promo feesten gaan, worden ze wel verspreid.

Wat is jou manier dan..?
Renzis    posted on 12-06-2007 11:12
@antoine88 heb jij sites van die "complete friends networks" dan??

verder kan je op beatport wel is een promo'tje downloade, maar dat vind ik zelf meestal nie zo veel voorstelle

barthawk    posted on 12-06-2007 11:37
Poster: Cyspoz
Tja sommige liggen gewoon in de winkels, maar dat zijn dan commerciële promo's. Echte promo's kun je alleen via contacten krijgen. Daar hebben DJ's dan zo hun netwerk voor.

idd en via pools...maar daar word je alleen via via toegelaten..gelukkig kwam ik erbij en nu heb ik de verste promo's.. (trance/house/progressive)
Renzis    posted on 12-06-2007 11:42
Poster: barthawk

idd en via pools...maar daar word je alleen via via toegelaten..gelukkig kwam ik erbij en nu heb ik de verste promo's.. (trance/house/progressive)

heb je un site?? en kunne wij via via jouw zeg maar daar binne komen??
barthawk    posted on 12-06-2007 13:19
Poster: Renzis

heb je un site?? en kunne wij via via jouw zeg maar daar binne komen??

haha dacht je dat je die zomaar zou krijgen, en dat ik dat met de rest van djresource zou gaan delen..?? helaas...ik hou mijn bronnen geheim...
Luxx    posted on 12-06-2007 14:27
bitchy :P ..
ik had hetzelfde gedaan in jou positie:P
www.mothermusic.nl
Basrose    posted on 12-06-2007 16:00
Ik zit op een site van digidance (de dj pool) alleen hier word nix meer gepost beetje jammer van ze. Hopelijk komen ze er nog wel mee terug.

Maar ik merk zoizo dat promo's bijna niet meer te krijgen zijn in tegenstelling tot een aantal jaar geleden.
User edit by Basrose on 12-06-2007 @ 16:01:28 (79%)
MoXeGy    posted on 12-06-2007 16:45
komt denk ik vooral omdat mensen ze op internet gaan versprijden.
Gery    posted on 12-06-2007 17:50
via via te werk gaan om promo's te krijgen zijn al niet echt nieuwe promo's meer.
het beste is de producers waar je interesse in hebt opvolgen en zien waar ze aan aan het werken zijn.

kijken naar charts van bekende dj's wat ze draaien, tracklists enzo, en de nieuwe platen, die meestal demo's zijn kan je met een beetje geluk welop het internet vinden.
DJ - Producer
D-wan    posted on 12-06-2007 19:50
Tot nu toe heb ik nog maar 4 promo's gekregen (waarvan er twee niet veel voorstelden) over een periode van tien jaar en ik heb niets te klagen over mijn netwerk. Goede promo's zijn zeldzaam en belanden meestal bij top DJ's en een kleine groep er omheen. Als ik er makkelijk aan zou komen, dan is het de vraag of er nog sprake is van een goede promo.

Dalique    posted on 13-06-2007 14:48
Poster: barthawk

Dat klopt, en ik mag mij ook een gelukkige bezitter noemen. Ben er dus ook via via bij gekomen. Zoals barthawk al aangaf, bronnen houden sommige hier liever voor hunzelf Happy, laughing
NielsR    posted on 13-06-2007 15:50
als promos zo gemakkelijk te krijgen waren zouden bijna alle platenwinkels sluiten

This is an old Topic

No new postings for 6.679 days.
 Post CommentThat would be 222.6 months
or a whopping 18.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

364 Users online: 41 Guests (323 Unknown)
Pages generated today : 96.353
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.648.651