Christelijke DJ muziek, trance, dance, tech,  (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Code-Y    posted on 11-06-2007 18:35
hey!

ik zit me toch met een probleempje hier zeg!
ik wil eigenlijk als christelijke DJ verder, of in ieder geval. een beetje.
nu is het probleem dat ik bijna nergens, goed christelijke muziek kan vinden, met goede beats+downloadbaar+gratis enzo.... iemand een idee waar ik die ga vinden?

en dan geen standaard rommel als Andy hunter (oke dat is geen rommel) of tony foxx....(ja dat dus wel...). maar echt dance, en house, of electro. een beetje undeground.

als je iets weet? plz let me know!

alvast bedankt

DJ-Code Y

What do you think about Christelijke DJ muziek, trance, dance, tech, ??

Vote :   
Illusion    posted on 06-07-2008 17:50
Dat bedoel ikWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
dontbugme    posted on 02-04-2014 13:00
Ik voel mij zo vrij dit topic weer aktief te maken, omdat er sinds 2008 behoorlijk wat nieuwe ontwikkelingen zijn geweest binnen de Christelijke dance/trance muziek. Voor de geinteresseerden zal ik wat van deze ontwikkelingen noemen.

Er zijn in Nederland inmiddels 2 verzamel CD's uitgekomen op initiatief van Rob van Rossum (getild 'The Edge'), met vele moderne Christelijke dance tracks van o.a. Maxem (NL), Dash (NL), Audile (SW), Jireh (SA), Matthew Parker (USA). Daarnaast heeft DJ Flubbel (NL) samen met Matthew J. Bentley (USA) vorig jaar een christelijk dance album uitgebracht (getiteld 'Christian House'). Ook in Amerika zijn er veel initiatieven, waaronder de serie 'Future Sound Of Worship' door de organisatie GodsDJ's.

Op steeds meer reguliere gosppel albums (waaronder Life@opwekking/Newsboys/enz.) verschijnen ook als bonustracks steeds vaker dance/trance remixen.
Sebasz    posted on 02-04-2014 14:29
gewoon het album faith+1 downloaden succes gegarandeerdEmbarassed
main    posted on 02-04-2014 14:36
1 member likes this  
Poster: Sebasz
gewoon het album faith+1 downloaden succes gegarandeerdEmbarassed

Southpark marathon aan 't houden?
Sebasz    posted on 02-04-2014 14:45
Cry
Ywe    posted on 04-04-2014 16:48
Ik snap het niet zo... Waarom moeten er in muziek zulke hokjes zijn? Ik snap dat je geen rack city bitch zou willen draaien, maar in principe is elke non vocale plaat of 'normale' vocale plaat prima?
Sebasz    posted on 04-04-2014 21:35
Zou eigenlijk wel een stunt zijn als je een bootleg maakt van AC/DC met Highway to HellEmbarassed
Tekhead    posted on 07-04-2014 20:31

Christelijke DJmuziek ? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen ?

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Ywe    posted on 09-04-2014 15:39

Een collega zei dat een zoon van dominee allemaal dance producties had gemaakt van psalmen... Heb alleen naam voor je: Casper Silvis

main    posted on 09-04-2014 17:09

Stampen voor Jezus vol. 1

Tekhead    posted on 09-04-2014 19:04

Poster: main

Stampen voor Jezus vol. 1

Jump for Jesus, hoppa

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
G-luid    posted on 01-08-2014 13:14

Ik voel me zo vrij dit forum weer wat leven in te blazen. Ik ben een paar maanden geleden begonnen met producen, en ik zou ook graag positieve muziek willen maken. Een leuke tip en makkelijk te remixen: lz7. Heb al een paar concerten gezien en ik ben bezig net een remix van aftershow.

Roov    posted on 04-08-2014 09:50

Poster: G-luid

Ik voel me zo vrij dit forum weer wat leven in te blazen. Ik ben een paar maanden geleden begonnen met producen, en ik zou ook graag positieve muziek willen maken. Een leuke tip en makkelijk te remixen: lz7. Heb al een paar concerten gezien en ik ben bezig net een remix van aftershow.

Fijn voor je joh!

Sebasz    posted on 12-08-2014 15:36

Als je housemuziek draait ben je sowieso geen goede Christen

Ywe    posted on 13-08-2014 14:29

geweldig dit!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

97 Users online: 21 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 21.872
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.830.331