Poster: dj-nick
ik ga hem zo downloaden, waar kan ik de playlist vinden.
Poster: HouseArrest
DownloadingPlaylist geef ik zelf ook nooit weg, dus geen verrassing voor mij, is leuker als je zelf de tracks weet he :P
Edit: Goeie Mix! Lekkere funky tracks, goede overgangen. Netjes gedaan!
Zit wel een iets hoger tempo (137 bpm ofzo) in, maar dat is niet storend.
Keep it up!
Poster: Progrezz
Zit bijna op smallband, maar als hij er achter paar dagen nog staat haal ik hem zeker even af.
Had toch liever een breakbeat setje van je gezien :p
Maar we zullen wel zien.
Poster: stevew
Ok day-one, let's check it out!!!
weeral dik in orde...keep it up
Greets,
Dj:Steve
Moest ik weten hoe ik het zou moeten doen...direct!! Ik heb dat nog nooit gedaan en ik weet niet hoe ik eraan moet beginnen spijtig genoeg (feitelijk erg als je al een goeie 10 jaar in de branche zit).
Wat ik wel doe voor collega dj's en vrienden is live-streamen (zeker al elke donderdagavond). Ik geef gewoon het url-adres dat de anderen in hun media-player moeten ingeven en dan begin ik Live te mixen met elke week mijn nieuwste platen(soms is er een retro house-set ook is bij
zuiver uit nostalgie) en tussen de platen door een gezellige chat via msn met de luisteraars
. moest je hier intresse voor hebben stuur ik jou en eventueel anderen het url-adres via PM.
Ok?
greets
check your pm mate
Poster: Ghost-Andries
checke
Poster: Armin_Schwarz
track list
Poster: baath
met zo veel aandacht![]()
zal ik heb ook is even downloaden
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.