[M] Progrezz - Examenstress [Tribal/Prog]
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Progrezz    posted on 10-06-2007 15:52
Hey

Ik heb nog eens een setje gemaakt gisteren om de examenstress er wat vanaf te krijgen. Het is een tribal/progressive setje geworden, rustiger in het begin en energieker naar het einde toe. Zitten paar zalige tracks in (om niet te zeggen allemaal :p).

http://www.progrezz.be/Sets/Progrezz%20-%20Examenstress.mp3

01. DJ Nukem - Crash
02. That Kid Chris - Tribal Warpath
03. Ekkoheadz - Hypnotic Seduction
04. Tony Thomas - Electric People
05. Pete Heller - Deeper Sounds
06. Tony Thomas - Get High
07. Decibel Feat. La Veetra - I Like It (Whatsa Matta With That Mix)
08. Deepgroove vs D. Ramirez - Kemical (Space Mix)
09. D. Ramirez - Bounce Your DJ
10. Phony MC's - Raw

Veel luisterplezier, je laat maar weten wat je er van vindt.
Ik heb er geen hidden message bijgezet, maar zou het toch fijn vinden moesten degenen die hem hebben geluisterd ff hun bevindingen posten .

Alvast bedankt,
www.progrezz.be

What do you think about [M] Progrezz - Examenstress [Tribal/Prog] ??

Vote :   

lifebeats    posted on 10-06-2007 22:58
ni helemaal mijn ding qu muziek maar goed gemixed , lekker voor op mijn mp3 speler op mijn werk te luisteren Winking my eye
thnx

User edit by lifebeats on 11-06-2007 @ 10:19:52 (100%)
Progrezz    posted on 11-06-2007 14:12
Bedankt lifebeats!!!

Al de rest hem nu ook nog ff binnenhalen. Staat ook op partyflock en krijgt goede reacties, dus downloaden die hap !!!!

Enjoy Winking my eye
Progrezz    posted on 12-06-2007 14:11
Huppakee

Iets meer respons zou welkom zijn!!!
Progrezz    posted on 14-06-2007 22:08
UP!!!

Komaan mensen, ZO slecht is hij niet. Ga niet af op tracklist, de kans is groot dat je er toch niks van kent, maar dat wil niet zeggen dat je het setje niet goed kan vinden Winking my eye

Downloaden nondendju Happy, laughing
diggersfan    posted on 14-06-2007 22:58
1ste 6 nummers trok ik nog wel. Zat er ook lekker in, totdat die vreselijke vocal van die griet, (30ste minuut) de toon gaat zetten. Kon er daarna ook niet meer lekker in komen.
Verder goed gemixt, alleen de platenkeuze wat minder. Maar da's persoonlijk.
Keep it up!
User edit by diggersfan on 14-06-2007 @ 22:59:08 (6%)
Progrezz    posted on 14-06-2007 23:08
Precies een nummer waar nogal wat mensen niet zo fan van zijn. Ik vind het wel iets hebben en hoewel het anders is dan de rest vond ik het wel passen in dit setje en toch wel een speciale touch geven, maar bij sommigen valt het niet zo in de smaak. Ik dacht dat de platenkeuze net het sterke was aan deze set. Jammer.

Toch bedankt voor de reactie.
diggersfan    posted on 14-06-2007 23:24
Voor mij was het 1ste deel energiek genoeg. Voor mij hoeft het niet steeds "knallender", maar vind het altijd leuk om verrast te worden met onbekende tunes.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

242 Users online: 34 Guests (208 Unknown)
Pages generated today : 92.057
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.644.355