Beste mede Djresources.
Ik draai nu al ongeveer een klein jaar met mijn huidige set.
Ik wil wel eens vernieuwen en zou daarom graag mijn setje verkopen maar liefst ruilen voor een andere set.
Ik heb nu een set bestaande uit
Synq cdx 1 : volledig in orde ongeveer jaartje oud . (
nieuw 700 eur)Jb systems beat 6 : ook volledig in orde slecht enkele gebruikssporen te zien (
nieuw 215 eur.)
Flightcase van road ready : 100 % in orde zonder enige krassen. (
Nieuw 139 eur)Eventueel kunnen een Stanton T50 platendraaier
( nieuw 145 eur ) en stanton Pro 3000
( nieuw 109 eur ) ook mee geruild worden.
Waarom wil ik dit liefst ruilen is het volgende : ik heb geen zin om weer zoveel te betalen voor een set van een beetje kwaliteit.
Mijn set is nooit echt de deur uitgeweest tenzij voor een verjaardagsfeestje . Ik denk dat dat maar 1 keer gebeurt is. Altijd in rook en stofvrije omgeving !
Ik had zelf als eventuele ruilset in gedacht een set met 2 tabletops en deftig mengpaneel.
Je kan ook natuurlijk bieden maar ik verkoop de set liefst in 1 keer .
Ik laat wel weten als de ruil mij niet bevalt ( slechte staat enzovoort ) of de prijs te laag is dat ik altijd van de verkoop kan afzien .
Als richtprijs voor de set zonder t50 en pro 3000 heb ik wel toch rond de 500 - 600 eur in gedacht.
Word wel niet opgestuurd ! Testen kan altijd na afspraak bij thuis of eventueel op verplaatsing. Om te ruilen gelieve regio west en Oost-Vlaanderen .
EDIT : 2 losse tabletops ook welkom .
////www.djresource.eu/Gallery/pic/3780/detail/////www.djresource.eu/Gallery/pic/3778/overzichtje-/////www.djresource.eu/Gallery/pic/2848/booth-updated-rebounce/////www.djresource.eu/Gallery/pic/2847/stanton-pro-3000-en-t-50-02/