Poster: stevew
check
Hmm, niet je betere werk luxx,
Het is echt back to basics(elementen) bij deze track, op een gegeven moment voelde ik mij precies of ik ping pong op de atari van vroeger aan het spelen was. Ik vindt dat het veel te simpel in elkaar gestoken is maar ja, het is nogmaar een beginsel nietwaar
.
Je hebt al goeie producties achter de rug dus ik heb er wel vertrouwen in dat je dit ook wel in orde zal krijgen.
Greets,
steve
Poster: Luxx
just a little something something....
ok ben ff uurtje gaan klooien met fl studio omdat mijn andere progjes niet werkten en dit kwam eruit. vind em wel vetjes klinken. dus. jullie mening??
Poster: blerp
mm'check
Vind het stoer klinken maar tegelijkertijd ook wel een beetje simpel. Zie hier boven iemand commenten dat het niet je beste werk is, dus ik ga je zeker ff checken! :p
Simpel maar wel leuk dus.
nog een editje: je hebt geen site ofzo en kan ook geen topics van je vinden (ben nieuw hier dus kan aan mij liggen), heb je veel hier of ergens anders staan?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.