Poster: Lukaz
ben ik het niet helemaal mee eens.. bij mij is het zelfs zo dat ik de mix het beste zet als ik de platen helemaal nieuw heb,,, dus nog nooit helemaal heb geluisterd.. weet niet hoe dat komt..
Poster: Lukaz
ben ik het niet helemaal mee eens.. bij mij is het zelfs zo dat ik de mix het beste zet als ik de platen helemaal nieuw heb,,, dus nog nooit helemaal heb geluisterd.. weet niet hoe dat komt..
Poster: VidiOf misschien gewoon de tweede track op zo een vinyl album?
.... nou zie ik weleens in discotheken (ik weet niet of k dit goed zie) dat ze zeg maar de naald een stuk verder zetten, dus niet aan het begin van de plaat maar mss euhm, 4 barren (4x4) of hoe je dit ook noemt, verder. Dit zelf heb ik nog niet geprobeerd, maar is dat normaal als je wat gevorderd ben kwa dj'en dat je niet altijd aan het begin van de plaat de plaat "cue'ed"?
Wordt ik een beetje ingewikkeld? Pff :D
Poster: dutchmanMijn theorie was goed toen ik begon. Cueen en op tijd ingooien kon ik binnen twee uren. Beatmatchen kon ik pas na een week meestal 8 beats volhouden. Binnen ongeveer twee maanden kon ik meestal 16 beats volhouden en pas na een jaar lukte het om meestal 32 beats vol te houden. Met 64 beats en meer gaat het nog steeds redelijk vaak fout.
Dan nog is het onmogelijk..je moet je nummers er ook nog eens op eht goede moment in gooien...en ja da heb je ook grotendeels ervaring voor nodig
Poster: Roos
- Dat je huwelijksaanzoeken krijgt op feestjes waar je draait