Zoals de topic erom vraagt:
Wat heb je geleerd sinds je dj ben. Wat heb je bijvoorbeeld geleerd bij het beatmatchen, na talloze uren oefenen, wat daarbij de truuk is. Goed luisteren en geduld hebben? Niet te vaak de pitch corrigeren maar ook eventjes aan de spindle spelen voordat je weer corrigeert? En bij het inmixen van de plaat.... oh zoveel manieren hoe je dit juist kan doen, maar ook zoveel manieren hoe je het juist NIET moet doen..
Dit zijn maar voorbeelden, maar...
stel nou dat je terug de tijd in kon reizen, terug naar het moment waarop je begon met draaien, welke tips zou jij nou jezelf hebben gegeven, om tijd te winnen om t dj'en sneller onder de knie te krijgen? of wat voor tips had jejezelf aangeraden om ongelofelijke blunders te voorkomen? niet zuipen voordat je mixed? ehh... checken of de crossfader wel goed staat voordat je jezelf voor joker zet op een feest, ....
Ik zelf ben pas begonnen dus ik kan niet zoveel met jullie delen aangezien ik nog niet eens 15 minuten naadloos aan mekaar kan mixen, maar ik weet zeker dat jullie heus wel wat erover hebben te vertellen

Ga je gang....