TMF Djs @ Home (8/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sammow    posted on 06-06-2007 20:39
In België loopt er een wedstrijd op TMF waarin elke week/dag (weet ik juist niet :p) het tegen elkaar opnemen, ze spelen elk op tv hun setje en dan kunnen de kijkers gaan stemmen op de website van TMF.

De uiteindelijke winnaar krijgt een DJM800 en 2xCDJ200 dacht ik.

Nog iemand die dit volgt? Vandaag was er echt 1 übergoed maar die andere speelde met een HP die volgens mij nog komt van z'n pa zijn legerdienst en zijn mixtechniek was de plaat remmen en dan de andere opegooien.

Echt lachwekkend hoe sommige mensen zich zo voor aap willen zetten op tv!

What do you think about TMF Djs @ Home ??

Vote :   

OneSixty    posted on 15-08-2007 20:41
Poster: Bart_
Ik ben DJ'S @ HOME aan het kijken, het viel me op dat DJ Serial Chiller een Reloop RH3500 ophad, ik verschrok wel even, normaal hebben ze toch een Technics of Sony? Overigens is Mister T gewonnenWinking my eye

lekker zo'n nietswetend bericht :s

edit: kheb net de uitzendingen bekeken en ze waren beiden egt goed. ik had die set ook wel willen winnen :P
User edit by OneSixty on 15-08-2007 @ 21:23:34 (41%)
Bastian    posted on 15-08-2007 20:57
Vond Mister T wel opzich terecht de winnaar, hoewel Serial Chiller ook erg goed draaide maar maakte pas na lange tijd een overgang en dan bleef het bij de fade out van de ene track toch nog rustig bij de andere track.
2 dingen vielen me op, dat er nog zoveel met vinyl werd gedraaid en dan Mister T niet een Serial Chiller een handje gaf:P
Maargoed alleen al voor zulk volk je set draaien is al top!
stevew    posted on 16-08-2007 00:16
De beste heeft gewonnen vindt ik. Ik vond dat mister t zijn set thuis ook al de beste die erbij was. goed gedaan van die kerel
Bastian    posted on 16-08-2007 13:45
Ze gingen trouwens wel een beetje teveel met die filters spelen en ze gebruikten die cdj's best raar haha:P
Luxx    posted on 16-08-2007 14:41
ik heb net ff die bobson bekeken. man man man... wat een ezel. echt helemaal niks ging goed. hij heeft nog nooit van beatmatchen gehoord in zijn 4 jaar dj zijnde
www.mothermusic.nl
NielsR    posted on 16-08-2007 14:45
Poster: Luxx
ik heb net ff die bobson bekeken. man man man... wat een ezel. echt helemaal niks ging goed. hij heeft nog nooit van beatmatchen gehoord in zijn 4 jaar dj zijnde

ja die was really crapCry
DEGEE    posted on 17-08-2007 16:38
wat een  loser hahaha!

greetzz
User edit by DEGEE on 19-08-2007 @ 12:57:08 (100%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

156 Users online: 19 Guests (137 Unknown)
Pages generated today : 67.264
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.803.779