TMF Djs @ Home (6/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sammow    posted on 06-06-2007 20:39
In België loopt er een wedstrijd op TMF waarin elke week/dag (weet ik juist niet :p) het tegen elkaar opnemen, ze spelen elk op tv hun setje en dan kunnen de kijkers gaan stemmen op de website van TMF.

De uiteindelijke winnaar krijgt een DJM800 en 2xCDJ200 dacht ik.

Nog iemand die dit volgt? Vandaag was er echt 1 übergoed maar die andere speelde met een HP die volgens mij nog komt van z'n pa zijn legerdienst en zijn mixtechniek was de plaat remmen en dan de andere opegooien.

Echt lachwekkend hoe sommige mensen zich zo voor aap willen zetten op tv!

What do you think about TMF Djs @ Home ??

Vote :   

Steev    posted on 29-06-2007 22:30
Trouwens, even een vraagje.

Als ik naar die filmpjes kijk zie ik dat veel van die gasten die platen echt heel vreemd vast pakken. De ene met 1 vingertje en dan de rest remmen op de strobo en een ander die alleen maar remt en versnelt met de strobo,

niet dat dat heel erg gek is, maar ze doen het wel heel apart. Zo zie ik mezelf niet staan namelijk. Ook als ik filmpjes kijk op youtube o.i.d. dan zie ik dan de meeste het toch anders doen..

Is jullie dit ook opgevallen?
Didier_Deluxe    posted on 03-07-2007 21:59
Jup ik heb het ook al opgemerkt, maarja iedereen zijn eigen stijl zeker?

Hoe heet het 2e liedje van Aren Shivers' set?
Het liedje na de a capella van Craig David en voor Impressed van Solee.

Didier_Deluxe    posted on 04-07-2007 20:01
De volgende aflevering begint zo meteen...
Snelle mensen kunnen nog live online meevolgen
http://www.tmf.be/v4/music/mediaplayer?live

EDIT:
Ik zie net dat ze al online staan, bij deze:

<<<DJ ND>>>

<<<DJ Bobson>>>

Ik heb de eerste paar minuten van ND al gezien en hij brengt een primeur, hij is de eerste Hip Hop dj van het programma..
eens verder kijken wat ze er van bakken.
User edit by Didier_Deluxe on 04-07-2007 @ 20:12:03 (100%)
Sammow    posted on 04-07-2007 20:31
die 2de zou al 4 jaar draaien?

Man! ik draai nog geen jaar en ik doe al veel beter met mijn dubbele CD-speler!
Didier_Deluxe    posted on 04-07-2007 20:46
indd zeg, die 2e heeft daar nogal wat uitgestoken.. Wat was dat met die vocal zeg?
Kheb voor ND gevote, ook al vind ik dat niets voor een B-Live DJ en zal hij nog serieus zweten indien hij een hele avond zo energiek zou draaien.
the-melody    posted on 04-07-2007 20:56
mijn stem dj nd
OneSixty    posted on 04-07-2007 21:04
haha , wat zat die bobson nu steeds met z'n volume te kloten :d

User edit by OneSixty on 04-07-2007 @ 21:21:56 (65%)
DJ_IVI-R    posted on 04-07-2007 21:06
man man die bobson..

als ik zo slecht was zou ik niet durven op tv te komen..
www.nikan.be
RuFty    posted on 04-07-2007 21:19
Die Bobson zou beter een andere hobby zoeken, basketballen bijvoorbeeld...
Steev    posted on 04-07-2007 21:48
Oh my God, waarom pitch die bobo zo veel? :'(

Dit is echt heel erg... (ik moet wel even huilen hoor)

[edit] Hoort hij het nu echt niet? Luister naar de beat man, er klopt namelijk helemaal NIETS van, wake up dude :'(
User edit by Steev on 04-07-2007 @ 21:49:08 (100%)
Ziax    posted on 04-07-2007 22:43
OOOOOOOOO DAAAAAAAMN!

Waarom schijft hij zijn pitch op maximaal als hij er amper afzit en gwn een beetje moet bijwerken Confused

en dan zijn scratchke ertussen :s

Ik heb helemaal niets tegen beginnende dj's ben er zelf nog een, ik doe het met wat stress bij mss maar ietsje beter maar als je nog maar dit kan neerzetten schrijf je dan aub niet in Unhappy
Sammow    posted on 04-07-2007 22:44
Poster: Ziax
OOOOOOOOO DAAAAAAAMN!

Waarom schijft hij zijn pitch op maximaal als hij er amper afzit en gwn een beetje moet bijwerken Confused

en dan zijn scratchke ertussen :s

Ik heb helemaal niets tegen beginnende dj's ben er zelf nog een, ik doe het met wat stress bij mss maar ietsje beter maar als je nog maar dit kan neerzetten schrijf je dan aub niet in Unhappy

zelfs voor een beginner was dat bagger, zoals je zegt

maar die gast is al 4 jaar bezig!!?!
Ziax    posted on 04-07-2007 22:51
mja, ofwel bluft hij hierover, des te zieliger als het dan opvalt ...

heeft iemand btw op zijn ledjes gelet? bijna hele tijd in het rood :s

Mja sorry, als het maar dat is oefen dan eerst nog wat.. Daarom dat ik nog niet veel op feestjes draai :D

toch respect om da te durven :D
Jorrit    posted on 04-07-2007 22:53
Als je na 4 jaar draaien er nog steeds zo weinig van bakt, dan zou ik haast durven beweren dat je er niet echt aanleg voor hebt....
Confused
MoXeGy    posted on 04-07-2007 22:59
lol, volgens mij bakken de meeste er naar een half jaar al meer van.
er staat dat hij pioneer gear heeft, maar zie geen pioneer gear of licht dit aan mij?
User edit by MoXeGy on 04-07-2007 @ 23:01:34 (31%)
JefW    posted on 04-07-2007 23:08
die ND was totaal mijn muziekstijl niet, maar toch mooi gedaan. Hiphop-djs correct me if i'm wrong Happy, laughing
MuffHouse    posted on 05-07-2007 11:36
Haha, die bobson is echt een mega misser, dit lijkt een beetje op mijn aller eerste keer dat ik een dj setje aanraakte..
rickdekoning    posted on 05-07-2007 11:40
 volgens mij wordt het tijd dat tmf dj's @ home naar nederland komt..
MuffHouse    posted on 05-07-2007 11:45
Poster: Ziax
mja, ofwel bluft hij hierover, des te zieliger als het dan opvalt ...

heeft iemand btw op zijn ledjes gelet? bijna hele tijd in het rood :s

Mja sorry, als het maar dat is oefen dan eerst nog wat.. Daarom dat ik nog niet veel op feestjes draai :D

toch respect om da te durven :D

Je bent een van de weinigen . Vorige week Laidback Luke nog teruggefloten, hij draaide dik in het rood op de Djm 800. gewoon dik verkracht geluid. Dat horen die gasten gewoon niet...

En ja, die amateur Bobson op die Belgische Tmf heeft al de ballen verstand van dj'en laat staan van geluid.
KeviiN    posted on 05-07-2007 12:13
Echt lagwekkend die Bobson, en dat voor 4 jaar ervaring? Ik geloof het bijna niet.
Normaal ben ik niet zo fan van het turntablisme maar ND maakte er toch wel een vet setje van.
(Trouwens, die belgen weten niet eens hoe je QBert schrijft, ze hebben er QBerd neergezet :P )
stevew    posted on 05-07-2007 13:40
Pfff, ik maak er geen woorden meer aan vuil. het is toch alle weken hetzelfde.
Die bobson is zoals andere voorgangers een DIKKE ramp. Geen Enkele goede mix gehoord!!! Man man man, zo'n amateurs. IPV dj's @ home zouden ze het programma beter piwi's @ home maken. hehehe
Maar los van dit alles, de set van ND was wel super!! het was niet een gewone mix-set maar ik heb er echt is van genoten...je moet het maar kunnen!
robbert    posted on 05-07-2007 15:54
Zo zeg die Bobson, de tranen lopen me over de wangen!

NielsR    posted on 05-07-2007 19:22
bobson is nog niet eens een vlaming waarom doet die dan mee aan een wedstrijd van een vlaams tv station niet dat die dat niet mag maar iemand die zo slecht is laat me niet lachen blijf in wallonie of brussel
the-melody    posted on 05-07-2007 19:32
Poster: fettibamba
bobson is nog niet eens een vlaming waarom doet die dan mee aan een wedstrijd van een vlaams tv station niet dat die dat niet mag maar iemand die zo slecht is laat me niet lachen blijf in wallonie of brussel
 Wat zijn we weer racistisch Brussel is naar mijn weten nog altijd vlaanderen
djfuse    posted on 05-07-2007 21:11
dj bobson kan er geen kl*ten van
had ik maar mee gedaan

122 Users online: 9 Guests (113 Unknown)
Pages generated today : 3.441
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.811.900