TMF Djs @ Home (3/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sammow    posted on 06-06-2007 20:39
In België loopt er een wedstrijd op TMF waarin elke week/dag (weet ik juist niet :p) het tegen elkaar opnemen, ze spelen elk op tv hun setje en dan kunnen de kijkers gaan stemmen op de website van TMF.

De uiteindelijke winnaar krijgt een DJM800 en 2xCDJ200 dacht ik.

Nog iemand die dit volgt? Vandaag was er echt 1 übergoed maar die andere speelde met een HP die volgens mij nog komt van z'n pa zijn legerdienst en zijn mixtechniek was de plaat remmen en dan de andere opegooien.

Echt lachwekkend hoe sommige mensen zich zo voor aap willen zetten op tv!

What do you think about TMF Djs @ Home ??

Vote :   

lolbroek    posted on 13-06-2007 20:55
Oké, het niveau is al een pak hoger :Y Super!
Twello    posted on 13-06-2007 21:01
volgensmij is het al een stuk beter... ik kijk nu die 1e
bass-traxx    posted on 13-06-2007 21:25
was al heel wat beter dan de vorige keer :p ik heb op dj kristo loco gestemd (al leek hij een beetje spastisch te zijn :p:p) ik vond the wicked baron maar niets :s tja ieder zijn eigen smaak
maar er was wel heel wat verbetering in het niveau te merken (en de booths ook :p)
dus nog een beetje hoger en eens een keertje jump (persoonlijk :p:p)
en voor mij is het sva maar kheb niets tegen wat house club groove electro en trance :p
lolbroek    posted on 13-06-2007 21:26
2de zijn iets minder, ze mixen wel redelijk (toch om het met 2 te doen), maar ze laten hun platen een beetje lang spelen voor een 12 minute mix. Live zijn ze waarschijnlijk wel beter.
Die eerste is trouwens echt niet slecht, tis alleen mijn muziek niet Happy, laughing
yougow    posted on 13-06-2007 21:27
Die cristo loco was nog wel in orde, en Chilli palmer ook voor nog maar 8 maanden ter draaien.

Dat mensen met zo weinig skills zo ver geraken dat ze op al geselcteerd zijn voor het programma... dat kan ik toch niet helemaal vatten...

Ikzelf heb ook nog overwogen om mee te doen maar was de deadline rats vergeten, volgend jaar toch maar doen, dit is kinderspel!!
User edit by yougow on 13-06-2007 @ 21:28:00 (2%)
lolbroek    posted on 13-06-2007 21:31
Nuja, geselecteerd, ik denk eerder random pick Happy, laughing Die juryleden (de bekende dan) jureren slechts deze 12 kandidaten dacht ik?
Didier_Deluxe    posted on 13-06-2007 21:45
Poster: the-melody

Haha, lol, volgens mij klopt et nie. Kzit naar die kristo loco te zien, hij zit wa te scratchen en de muziek gaat rustig door

mss omdat hij zijn muziek aan het cue'en is?

die cristo loco vind ik geweldig! zowel qua muziek- als mixstijl.
lolbroek    posted on 13-06-2007 22:15
Video klopt niet met de audio, omdat ze er stukjes tussenmonteren, en niet echt letten op het in sync zijn de hele tijd. Over het algemeen valt het wel nog mee Happy, laughing
david87    posted on 13-06-2007 22:35
ik zou eigenlijk niet snappen waarom ze er zouden tussenmonteren ? je hebt 12 minuten muziek dan heb je toch ook 12 minuten beeld of ga je me nu vertellen dat die dj's erna nog 5 minuten mogen doen alsof ze draaien zodat dit dan gemonteerd kan worden ? kdenk toch wel dat er niet veel aan gemonteerd word anders is meteen alle geloofwaardigheid van het programma weg

ps: denk dat er toch iets scheelt met de mixen van die christo loco alsof hij vooraf al remixjes gemaakt had of gevonde en die dan gewoon mixt er klopt precies gewoon iets niet
User edit by david87 on 13-06-2007 @ 22:38:20 (49%)
stevew    posted on 14-06-2007 03:48
David87, daar ben ik volledig mee overeens,
het lijkt gewoom zo omdan die gasten gewwon nog geen gevoel hebben voor ritme en met die faders zijn ze gewoon aan het prutsen dat het niet schoon meer is.
Gagarin12    posted on 14-06-2007 11:19
op het eerste zict kan hij het wel, hij zit er altijd op
alleen de muziekstijl (vrij commercieel) heb ik niet graag
the-melody    posted on 14-06-2007 14:20
Poster: Didier_Deluxe

mss omdat hij zijn muziek aan het cue'en is?

die cristo loco vind ik geweldig! zowel qua muziek- als mixstijl.
 ja tijdens een overgang ofzo?
NielsR    posted on 14-06-2007 14:44
Ja ik vond ookal dat er iets mis was met die eerste dj het klopte gewoon niet met da liedje calabria want hij was da aant inmixen terwijl hij een cd aant vervangen was ik dacht eerst dat hij een vooropgenomen set aant spelen was(dan had hij zeer slecht geplaybackt) maar mischien kan het ook aan het monteren liggen.

En persoonlijk vond ik deze twee djs niet echt veel beter dan de vorige die tweede toen die begon met zen set da geluid was gewoon vreselijk toen had die voor mij al afgedaan.
ik zeg het nog is volgend jaar doe ik mee. maar alleen voor die set die je kan winnen
ik denk dat er nog 4 djs moeten komen hopen dat er toch iets beter tussenzit
User edit by NielsR on 14-06-2007 @ 17:04:55 (32%)
rickdekoning    posted on 14-06-2007 16:24
ik vind die wicked baron echt dramatisch. die andere was niet heel erg on plezierig, maar ik hoop niet dat dit het beste is wat belgie te bieden heeft..
soundcollector    posted on 14-06-2007 22:49
K veel betere dj gear is het ook niet de cdj's zijn natuurlijk ok en die andere manne ja die zijn een jaar bezig ma met die draaitafels wilk toch nie draaien zenne das precies zo goeie kope dap fzo (kweetnie wa merk het is)
Kvind die loco wel goed qua mixe ma het klopt precies niet nee zolijk er nog een deel zeggen. En de muziek is precies constant bena knal hetzelfde of ben ik de enige die dit vind.

Die baron draait geen goede nummers vindk en zen mixen duren wel lang... Mja beginnelingen he iedereen leert Winking my eye
das toch de bedoeling

gr
MuffHouse    posted on 15-06-2007 12:54
Hehe, grappig om te zien hoe bijv. Kristo Loco en voornamelijk nog die wicked baron zijn equipment bedient . Ze doen net alsof ze de eerste keer een cd speler/platenspeler en mixer aanraken. Ik behandel mijn equipment toch wel iets intensiever. Kan iemand mij btw uitleggen waarom deze mensen die zichzelf "dj" noemen, een mengpaneel hebben met een stuk of 6 kanalen  T lijkt me niet dat dezek personen in staat zijn om 3 platenspelers en 3 cd spelers tegelijk te bedienen
NielsR    posted on 15-06-2007 13:36
dat zijn volgens mij cafe mixers die ze in cafes ook als pa gebruiken die mixers zijn niet echt dj mixers omdat die technisch niet goed genoeg zijn
carton    posted on 15-06-2007 13:56
Ikzelf vind het tog wel vreemd hoe die wicked baron mixen.
Beatmatche mislukt, wel leuke nummers maar altijd maar knoppe draaien zonder effect. Na jaartje oefenen zou de beat er tog mogen opliggen. Vreemd hoe je zo op tv wilt komen met 2 overgangetjes.
soundcollector    posted on 15-06-2007 15:34
Poster: fettibamba
dat zijn volgens mij cafe mixers die ze in cafes ook als pa gebruiken die mixers zijn niet echt dj mixers omdat die technisch niet goed genoeg zijn

Kweet nie als gij het weet ma in de meeste, iets of wat fatsoenlijke cafés nie zo een kroeg waar van die ouwe bokke pintjes drinke elke dag.
Ma waar jong volk komt daar hebbe ze wel redelijk fatsoenlijk materiaal en bena nooit zo een pa mixerke (da noemt trouwens zone control) daar hebbe ze een rodec of weetk veel die ook veel kanalen hebben ma echt super zijn...
Sammow    posted on 15-06-2007 16:57
Poster: carton
Ikzelf vind het tog wel vreemd hoe die wicked baron mixen.
Beatmatche mislukt, wel leuke nummers maar altijd maar knoppe draaien zonder effect. Na jaartje oefenen zou de beat er tog mogen opliggen. Vreemd hoe je zo op tv wilt komen met 2 overgangetjes.

Volledig mee eens, na een jaar moet je toch al kunne beatmatchen, ik ben nog geen jaar bezig en bij mij vlot het toch een pak beter dan bij hen, het leek net of ze bang waren van dat materiaal, en zo goed was het nu ook niet e

Ik vind trouwens ook dat er nog niemand geweest is die echt uitstraling heeft ...
DJ_IVI-R    posted on 15-06-2007 17:55
Poster: Sammow

Volledig mee eens, na een jaar moet je toch al kunne beatmatchen, ik ben nog geen jaar bezig en bij mij vlot het toch een pak beter dan bij hen, het leek net of ze bang waren van dat materiaal, en zo goed was het nu ook niet e

Ik vind trouwens ook dat er nog niemand geweest is die echt uitstraling heeft ...

daar kan ik ook in volgen.. ben ook nog maar 8 maand ofzo bezig, en tegen tempo van maar paar uur mixen per week, en toch denk ik dat ik gemiddeld beter doe :s
www.nikan.be
carton    posted on 15-06-2007 19:32
Ik ben nu ook iets van 7 maanden bezig liggen er zelden naast. Moest ik voor TMF moeten draaien zou ik het ook zo goed in mekaar steken dat elk nummertje 1 min 30 duurt.
djfuse    posted on 15-06-2007 20:17
kunnen we eigenlijk nog mee doen ??
NielsR    posted on 16-06-2007 00:26
Poster: djfuse
kunnen we eigenlijk nog mee doen ??

Nee de voor selecties waren voorbij
Nog wel een leuke wedstrijd om aan mee te doen is de switch dj wedstrijd van studio brussel je moet een set van 60 min insturen voor de 22 juni dacht ik, er worden dan 2 winnaars geselecteerd die tommorowland mogen openen
djfuse    posted on 16-06-2007 09:24
zal ik doen

111 Users online: 8 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 3.352
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.811.811