TMF Djs @ Home (1/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sammow    posted on 06-06-2007 20:39
In België loopt er een wedstrijd op TMF waarin elke week/dag (weet ik juist niet :p) het tegen elkaar opnemen, ze spelen elk op tv hun setje en dan kunnen de kijkers gaan stemmen op de website van TMF.

De uiteindelijke winnaar krijgt een DJM800 en 2xCDJ200 dacht ik.

Nog iemand die dit volgt? Vandaag was er echt 1 übergoed maar die andere speelde met een HP die volgens mij nog komt van z'n pa zijn legerdienst en zijn mixtechniek was de plaat remmen en dan de andere opegooien.

Echt lachwekkend hoe sommige mensen zich zo voor aap willen zetten op tv!

What do you think about TMF Djs @ Home ??

Vote :   

Sammow    posted on 06-06-2007 20:50
Crap, gooi dit maar dicht, er is al een topic voor

excuses
the-melody    posted on 06-06-2007 20:54
Tot mijn grootste spijt eigenlijk gemistUnhappy Maar aan de voorstukjes te zien ziet het er niet vet uit.
Twello    posted on 06-06-2007 21:00
http://www.tmf.be/v4/campaigns/djsathome

ff kijken wat ze er van bakken
User edit by Twello on 08-06-2007 @ 19:07:18 (1%)
rebounce    posted on 06-06-2007 22:00
sorry ma wat een mindere deelnemers .... . Ik had verwacht dat het niveau voor dit soort compititie hoger zou liggen .
RenéKuppens    posted on 06-06-2007 22:06
Nou hoger
Ik denk zacht uitgedrukt..WOW

die eerste overgang van die linkse:S
stevew    posted on 06-06-2007 22:24
thx 4 the link Twello.

Wat een tijdverspilling zeg als je daar naar kijkt!!! PFFFF!!!

Ik geef rebounce volledig gelijk, met dit programma krijgen die jongere mensen(-20) ook is hun kans maar dit is ALLESBEHALVE talent!!! Geen één van de 2 kan een plaat mixen!!!
Het mag gezegd worden, dit trok op niets!!
Ik heb hier op het forum onlangs naar de mix geluisterd van Wout-R, die jongen is ook 15 zoals die op tmf,en die jongen kan heel goed mixen voor zijn leeftijd en het zijn die mensen die ik wil zien op tmf en niet van die onozelaars die daar voor de 1ste keer een plaat in hun handen houden!!!
Die 2 dj's daar(ik zou ze liever prutsers als dj's noemen) mogen ze rap weer op hun kamerke opsluiten dat ze er niet meer uitkunnen .
Groeten

MoXeGy    posted on 06-06-2007 22:25
lachwekkend! haha
lolbroek    posted on 06-06-2007 22:28
Zoek een op tenminutemix van djmag op youtube, das pas een leuke contest Winking my eye
D-wan    posted on 06-06-2007 22:30
Poster: lolbroek
Zoek een op tenminutemix van djmag op youtube, das pas een leuke contest Winking my eye

Zoek eens op Bad Boy Bill en 1989

Das pas een contest !
Yorick    posted on 06-06-2007 23:40
iedereen gaat wel los zeg op ze slaap kamer!
al die hoofdjes gaan op en neer op de maat van de vette beats!

Jemig man niet normaal hierop kan ik in slaap vallen!
Me vriendin kan nog beter mixen!
User edit by Yorick on 06-06-2007 @ 23:44:29 (84%)
Vidi    posted on 07-06-2007 00:17
zucht, ik had net gehoopt op mooi dj materiaal........
TheSupercrab    posted on 07-06-2007 00:18
mwah, het is niet super, maar ik vind het ook niet overdreven slecht. Die eerste mix van die linkse liep wel ietjes fout, maar opzich geen super slechte mix of zo. Vind De track keuze van die linkere wel ok. mix van put ur hands up for detroit naar die volgende track is helemaal niets mix mee.

2de gast (rechter), die set ook wel een lekkere mix neer.. denk toch dat de meeste jongere DJS het niet veel better zouden doen live voor de camera.  Heb voor de 2de gestemt, heeft wel een relaxed plaaten keus daar o! Allen dat ie 21 was WOW. Had ik niet verwacht. Weet iemand trouwnes wat die 2de laatste track is (net voor de laatste 30 secondjes)
Bobson    posted on 07-06-2007 00:58
Heb ook voor de 2de gestemd (DJ Serial Chiller)
Die draait zoals The Supercrab al zei, vrij rustig ma dermee zijn dj-naam zeker.
kvinet ni slecht gedaan en met die vocals wel fijn.
En wat ik wel lachen vond was dat die mannen daar wel een paske aant zetten waren, das wel knap want met die vroegere versie van DJ's @ home zit iedereen er ma een potje ja te knikken dus voor de eerste 2 deelnemers is die toch goe.

En jah... hoe noemt da lieke? Want was wel goeie plaat
Prozei    posted on 07-06-2007 01:00
Poster: dj_jr
iedereen gaat wel los zeg op ze slaap kamer!
al die hoofdjes gaan op en neer op de maat van de vette beats!

Jemig man niet normaal hierop kan ik in slaap vallen!
Me vriendin kan nog beter mixen!

ik heb ergere setjes gehoord yorrick:p.
laatste x dak je in citylife zag draaien was t ook bagger
lolbroek    posted on 07-06-2007 08:20
Poster: D-wan

Zoek eens op Bad Boy Bill en 1989

Das pas een contest !

Haha Bad Boy Bill Happy, laughing dat was nog eens grappig, met de titty scratch :P
Yorick    posted on 07-06-2007 09:25
Poster: djprozei

ik heb ergere setjes gehoord yorrick:p.
laatste x dak je in citylife zag draaien was t ook bagger

hehehe zullen we het dan maar niet over thunderbird hebben jhahah
lolbroek    posted on 07-06-2007 09:50
Vergis ik me nu zo hard, of heeft die linkse dj (jaimy ofzo) een echt rare/slechte techniek :/
soundcollector    posted on 07-06-2007 17:23
ik vind die jamy nie wijs slecht eigelijk (keuze van plate vondk  ook niks om zo op tv te draaien)
Ik vind serial chiller wel redelijk (meer iets voor eigelijk zo in een afterclub ofzo snachts om 5 uur). Ik vond serial ook nie zo goed eigelijk--> zeker da ingooien van fire in cairo remix gaat die van zo een saaie plaat na zo een meer swingende plaat ipv wa meer op te bouwen...

er zijn veel beter dj's te vinden....
Steev    posted on 07-06-2007 18:04
Vergis ik me nu zo hard, of heeft die linkse dj (jaimy ofzo) een echt rare/slechte techniek :/

Nee, je vergist je wel degelijk niet! Voor een ervaring van 3.5!! jaar vind ik hem niet echt goed presteren. Nummers passen naar mij idee niet lekker bij elkaar en pitchen kan hij volgens mij niet want hij blijft maar tegen het label aan duwen .. :/

[edit] moet je eens letten op die gasten die bij hem zitten. Het lijkt wel of ze hun hoofd niet stil kunnen houden want het hele filmpje door blijven ze maar knicken op die beat :p
User edit by Steev on 07-06-2007 @ 18:05:49 (47%)
the-melody    posted on 07-06-2007 18:20
Poster: Vidi
zucht, ik had net gehoopt op mooi dj materiaal........
 ik ook, en dan krijg je zo'n koptelefoon die uit de pre historie komt ofzo. Ok no big deal iedereen moet ergens beginnen maar, ik vind het best wel zielig. En nee dit komt niet omdat een 'dikke booth' heb maar gewoon na 3,5 jaar moet je toch wel al iets deftigs hebben vind ik, en redelijk kunnen mixen. Maar die jaimy. Na'h niet me ding, serial chiller vind ik dan weer beter(komt ook omdat hij net op mijn manier(op grote stukken toch) mixt.
OneSixty    posted on 07-06-2007 18:28
hihi, die linker is gewoon kak. ik vind  hem gewoon kansloos, zowel zn equipment als skills. ook leuk om te zien dat zn vrienden zo geboeid mee zitten te knikken
(je zou bijna denken dat ze ervoor betaald krijgen)

maar die rechter vond ik wel goed
Steve-O    posted on 07-06-2007 18:40
Ja die linker is zeker crap, maar dit was toch die contest waarvan de winnaar op dat Bacardi feest een paar x mocht draaien als resident ofsow, of zit ik er naast want als dat zo is dan vind ik et niveau erg laagg voor zo'n contest! Ik vind et niet eens zo heel slecht maar dit is niks voor in een contest vind ikWinking my eye
Ziax    posted on 07-06-2007 23:14
Jup, 2e is beter. Maar ik vind ze alletwee nogal statisch draaien... Ik sta te flippen achter m'n tafels !
D-wan    posted on 08-06-2007 00:03

Haha Bad Boy Bill Happy, laughing dat was nog eens grappig, met de titty scratch :P

Geweldig filmpje, respect voor BBB 
Vidi    posted on 08-06-2007 09:52
Ik heb een leuk voorstel, verander de topic naam in: DJ @home : Belgians funniest home video's! whaha...

ik kijk uit naar de volgende afleveringen

128 Users online: 19 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 56.976
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.793.491