www.dj-mr.nl
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Code-Y    posted on 06-06-2007 14:57
just check it out......=)

op de achtergrond hoor je mn nieuwe track, hij is nog niet af maar toch wel leuk om ff te horen =)

Enjoy!

What do you think about www.dj-mr.nl ??

Vote :   

DNR    posted on 06-06-2007 15:06
.:linkje:.

ik vind dat de site een beetje goedkope look heeft. vooral die low quality plaatjes.

de link wil maar niet werken:S

User edit by DNR on 06-06-2007 @ 15:22:56 (54%)
thomaz    posted on 06-06-2007 15:06
is niet goed... je komt weer op deze pagina uit!

DNR    posted on 06-06-2007 15:07
Poster: thomaz
is niet goed... je komt weer op deze pagina uit!

Ik merkte het ook terwijl ik wel de goeie link heb ingevuld

<edit>

werkt al weer!
User edit by DNR on 06-06-2007 @ 15:23:17 (20%)
djmamo    posted on 06-06-2007 20:16
vind het ook een erg goedkope look hebben en kan niet de informatie vinden die ik graag zou willen zien.

heb je referenties? waar heb je eerder gedraaid
eventueel foto's van de drive-in show

en ik zou echt voor kwalitatief betere foto's gaan
www.moonentertainment.nl
dutchman    posted on 06-06-2007 20:24
Ik ben er eigenlijk ook niet zo over te spreken...vooral erg onprofessioneel om een demo programma te gebruiken voor je site. ik kreeg op een gegeven moment een poupje om het te registreren. Verder is het kleur gebruik ook het beste, bijv bij de de kleuren rood op blauw...dit kan staan maar niet als het alle twee super felle kleuren zijn..dit zijn enkel wat tips ik heb er zelf ook niet heel veel verstand van maar ja...
rickdekoning    posted on 06-06-2007 20:27
Aan de uitstraling van de site moet je inderdaad nog wel even flink sleutelen. De site straalt nu niet echt professionaliteit uit en je wil jezelf toch ook verkopen.

Code-Y    posted on 06-06-2007 22:13
mja, new site is comming up!!!!

dit was (*UCHE*) gratis (A)

daarom na 3x klikkenreclame add =P heel vervelend!

maar er komt een nieuwe site aan, die word een stuk beter HQ plaatjes enzo. heb allop maat laten maken =) dat is wel beter

en op de nieuwe site word een mooe cominatie van flash en html gemaakt, een flash gedeelte om mixes af te spelen. en het htm voor de fotos en informatie e.d.

deze site heb ik al vanaf dat ik begon (alleen een andere lay-out gehad. maar de indeling hetzelfde)

als de nieuwe site online is dan post ik wel weer wat =D

Code Y
bass-traxx    posted on 07-06-2007 06:17
von de intro wel goed ( behalve de mindere beeldkwaliteit van de plaatjes )
maar eenmaal op de site zelf vond ik het maar amateuristisch  bijvoorbeeld het lettertype  
6/10 maar ik zie dat er een update komt dus dan heb je kans voor deze punten omhoog te trekken
Code-Y    posted on 12-06-2007 10:56
mja de site is een beetje bagger =P het is nog steeds waar ik ooit mee begonnen ben(man wat was ik toen trots dat ik dat allemaal wel niet online kon krijgen in mn eentje =P)

achja.... de nieuwe site vorderd al goed mensen! mooi flashgedeelte voor mixes te luisteren! moet alleen nog goed eknoppen zoeken enzo =P en eenmooie intro regelen,  want dat wil ik wel behouden natuurlijk....

komt goed!

DJ-Code Y

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

61 Users online: 2 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 6.347
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.560.599