Dap/Citronic Vs. Pioneer (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dj_Fantasy    posted on 06-06-2007 14:23
Dag beste Forumleden,

Vakantie komt eraan en dan stroomt er natuurlijk ook geld binnen.
Ik ben aan het zien geweest voor een nieuwe dubbelaar.
Mijn ogen zijn gevallen op een Dap die ook een Citronic variant heeft.
Namelijk deze:

Hier .::LINK::. met info

en op de Pioneer CMX 3000

.::LINK::. met info
[edit: link aangepast, liefts natuurlijk linken naar pagina's op DJR indien beschikbaar]

Welke zou jij nemen? Waarom?

Ik weet dat het prijsverschil hoog is, maar ik zoek naar een (degelijke) cd-speler met een groot jog-wheel, en efx want op mijn huidige (citronic cd 1.2) heb ik nog niet eens een loopfunctie.
Wie oo Wie gaat mij helpen??
dj2dj.nl
Mod edit by Lead on 06-06-2007 15:53 (16%)
[MOD Edit] link aangepast

What do you think about Dap/Citronic Vs. Pioneer ??

Vote :   

baath    posted on 07-06-2007 20:35
Poster: Vibemaster-D
mercedes is geen ouwe lullen merk het is een mooi merk met design auto's ik heb het niet over de lelijke C klasse waar alle taxi's in nl mee rondrijden. maar de CLS,SLR,ML,R,V,D series zijn gewoon über wagens

dan heb je zeker nog nooit in een taxi gezeten Winking my eye
dat zijn altijd E-klasse's Winking my eye

maar als ik het geld er voor zou hebben zou ik voor de pioneer gaan,
(blijft in rest waarde ook hoog wil je hem ooit weer is verkopen)

User edit by baath on 07-06-2007 @ 20:36:01 (1%)
soundcollector    posted on 07-06-2007 20:53
ik zou echt voor die denon 4500 gaan...
waarom?
omdat deze temenens(niet wijs) goed is en omdat deze echt super betrouwbaar is ik denk zelfs veel meer betrouwbaar dan de pioneer...
Deze heeft geen groot jogwheel maar ik weet uit ervaring dat dit niks uit maakt eigleijk... Heb je al eens lang met een groot jog wheel gedraait? Ik heb cdj 200's en ik draai overal met denon met een klein jogwheel en ik vind er echt geen verschil in...

Waarom wil je een groot jogwheel? Om te scratschen ofzo? Op een dubbelaar??... dan kan je denk ik beter gewoon enkele spelers kopen omdat dit meer stabiel is volgens mij...

Ik zou echt eens tegoei nadenke als je dit wel wilt? En waarom een dubbelaar? omdat dit compacter is? Het is ook compacter om te draaien en ik vind hoe kompacter hoe vervelender... Je zit daar bijeengekrope op zo een klein bordje te werken... maar ja da is mijn mening en er zullen er wel velen het niet eens zijn met mij maar het zou zonde zijn om zoveel geld uit te geven als je hier later overal achter gaat moete komen wanneer je daar op een fuif staat te draaien.

Ik zou echt voor denon gaan als je een dubbelaar koopt (na lang teste etc)
Vind je klein jogwheel toch klote dan zou ik voor de dap gaan omdat vele beginnelingen deze mis ooit willen overkopen. Je kan ook eens kijke voor die american audio dubbelaar... deze valt fijn mee. Kheb em al eens getest en men eerste indrukken waren zeer positief

gr
Boyd    posted on 25-09-2007 16:50
dit is een fordfocus vergelijken met een bmw x5

voor goedkoop: de citronic
voor kwaliteit: de pioneer
Timmerink    posted on 25-09-2007 17:00
Hoeft niet perse, de citronic/dap doet niets onder dan de CMX-3000, het komt voornamelijk omdat je voor de naam betaald! Pioneer is vanaf het begin af aan een toonaangevend merk geweest die alleen maar (dure)kwaliteits apparatuur verkoopt, citronic/dap begon minder (en later) met de verkoop van dj producten, nu moet ik zeggen dat ze geen verkeerde producten maken voor een zeer schappelijke prijs!

Natuurlijk zullen het geen wereldtoppers zijn/worden, maar het is het afwegen waard..
Renzis    posted on 25-09-2007 21:12
Waarom word dit topic van 3 en een halve maand terug gehaaldCry

Met een toch niet echt zinvolle post, geen vraag of iets controleren. dit topic is toch al wel voldoende "Beantwoord"

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

346 Users online: 267 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 51.583
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.744.974