10 maanden oud, en in goede staat. Doos, handleiding en bon aanwezig. Gekocht bij feedback. Alleen maar thuis mee gedraaid, en kan hier ook uitgeprobeerd worden.
Gaat eruit, omdat ik de effecten vrijwel nooit gebruik, en ik mijn oog heb laten vallen op een andere mixer. Prijs €750,-
What do you think about [TK] Ecler Nuo 5 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Haha, over de kwaliteit geen klagen nee. Xone62 is wat ik wil, maar eigenlijk nog liever de 92. Maar die laatste zit er waarschijnlijk niet in. Ik draai voornamenlijk progressive en wat minimal en techno, en ik denk dat ik meer kan, met de filters van de Xone, als met de effecten van de Nuo.
No new postings for 6.686 days. Post CommentThat would be 222.9 months or a whopping 18.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.