jongens jongens jongens ..... Ik word toch helemaal geil van de xone serie en dan met name de 92. Maar een djm 600 leek me een stap iets dichter bij huis.
2 kanaals zou 'voldoende' zijn maar ik heb iets met veel knopjes dus er mag best wat meer op zitten
De behringer werkt wel goed maar ik vind hem wat vlak qua geluid. Ook de frequentie kills hadden beter gekund. Ook als ik de EFX aanzet (wel in pass through) dan hoor je die overduidelijk, maar dat schijnt iets van de efx te zijn.
En misschien is het wel plain old pioneer geilheid. Hmm, dat maakt Allen & heath dan wel een natte droom
Poster: Gilles
jongens jongens jongens ..... Ik word toch helemaal geil van de xone serie en dan met name de 92. Maar een djm 600 leek me een stap iets dichter bij huis.
2 kanaals zou 'voldoende' zijn maar ik heb iets met veel knopjes dus er mag best wat meer op zitten
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.