Ik ben opzoek naar 2 Technics SL1200mk2 of SL1200mk2 Rond de prijs van 650 euro inclusief Elementen,
Wie kan mij helpen?
Met vriendelijke groet,
Thafox
What do you think about [GZ] 2 x Technics SL1200mk2 of 1210mk2 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
op marktplaats vind je ze ook nog wel, maar waarom juist deze 2 type 's.. op marktplaats heb ik 2 X Technics SL 1200 Mk5 op de kop weten te tikken voor 680 euro
zoeken op marktplaats, en afdingen, probeer er altijd 100 onder te zitten dan gaat hij vanzelf naar beneden en zeg dat je ze heel graag wil en dat je lang daar dat type opzoek bent enzo
Poster: dj_jr en zeg dat je ze heel graag wil en dat je lang daar dat type opzoek bent enzo
juist niet.
waar heb jij economie gehad jongen!
als een verkoper weet dat een klant iets per se wil hebben zal hij daar zijn verkoopprijs aan aanpassen en juist de prijs niet lager zetten. als je daarentegen lauw bent dat je ze misschien wel zou nemen voor zoveel zal hij meer bereid zijn om ze te laten gaan...
No new postings for 6.686 days. Post CommentThat would be 222.9 months or a whopping 18.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.