Wegens het graag willen aanschaffen van een djm 800 verkoop ik mijn Xone 92 ik denk dat deze mixer geen introductie nodig heeft.
Ik kan helaas geen foto's plaatsen maar hij is in zeer goeie staat, enige probleem als je dat een probleem kan noemen, is dat op de zijkant (bijna niet zichtbaar) is er een klein beetje lak af, dit is gebeurd toen ik hem een keer mee on the road had. (dit is ook tevens de enige keer dat ie mee is geweest) Dit zie je niet als je op mixer kijkt.
Mijn vraagprijs is : 900 euro.
serieus geinterreseerden kunnen mij mailen en evt een afspraak maken om te kijken en uiteraard testen. mijn mail-adres is : bassieu60311@hotmail.com
What do you think about [TK] Xone 92 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.