Wegens het graag willen aanschaffen van een djm 800 verkoop ik mijn Xone 92 ik denk dat deze mixer geen introductie nodig heeft.
Ik kan helaas geen foto's plaatsen maar hij is in zeer goeie staat, enige probleem als je dat een probleem kan noemen, is dat op de zijkant (bijna niet zichtbaar) is er een klein beetje lak af, dit is gebeurd toen ik hem een keer mee on the road had. (dit is ook tevens de enige keer dat ie mee is geweest) Dit zie je niet als je op mixer kijkt.
Mijn vraagprijs is : 900 euro.
serieus geinterreseerden kunnen mij mailen en evt een afspraak maken om te kijken en uiteraard testen. mijn mail-adres is : bassieu60311@hotmail.com
What do you think about [TK] Xone 92 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Goed dan, dan laat ik je iets weten! Hoeveel zou een Xone:62 in absoluut PERFECTE staat, die volgende week een service/interne schoonmaakbeurt krijgt nog opleveren? Ik had gehoopt op een goeie 700 euro?
edit, moest ik er ongeveer dat bedrag nog voor krijgen, mag je hem reserveren Wat foto's zouden echt niet mogelijk zijn? (niet dringend natuurlijk)
User edit by lolbroek on 03-06-2007 @ 21:44:04 (76%)
Oké dan, hier wordt snel gehandeld :D Is dat voor jou ook een probleem Twello, dat de verkoop maar eind juni zou doorgaan? Ik wil hem natuurlijk wel in de doos houden (na controle) na de servicebeurt, moest je dat willen
Ik heb normaal een koper, dus als je me even kan contacteren? Ik heb je normaal ook toegevoegd op msn, maar anders stuur je even een pm voor mijn email?
ik ben wel geintresseerd. biedprijs is 800 euro... het is dat ofwel gaat de deal nie door meer hebk nie dus meer kank u niet bieden en sinds ik nie meer heb ik wel hem wel teste etc... laat iets weten wat je er van vind
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.