ik heb nu een livemixer. en wat microfoons etc. en die is kapot. maar omdat ik ook CDJ's heb. is de keuze voor mijn nieuwe mixer gevallen op de DJM800. nu vraag ik me af gebruiken jullie je DJ mixer als eindmixer of hebben jullie daar nog een livemixer tussen staan.
ik wil eigenlijk zelf een Soundcraft EPM erbij kopen. en die als eindmixer te gebruiken. dit als volgt.
de kanalen van mijn DJM zitten al vol (op de microfoon na). de EPM heeft 2 stereokanalen op 1 kanaal kan ik dan mijn DJM aansluiten en het andere heb ik nog over voor als ik eventueel een Cassette deck of Minidisc moet aansluiten. en heb ik 8 kanalen voor microfoons heb er nu 4 Shure SM58's en wil er nog 2 draadloze bij halen.
nu vraag ik me dus af. wie van jullie gebruikt er ook een live mixer bij of hoe sluiten jullie het aan. want ik draai bijna altijd met een vriend van mij. en hij zou dan op de livemixer achterin de zaal kunnen gaan staan en van daaraf. het geluid mooi afstellen en het volume regelen dan kan ik vanaf het podium gewoon 0 dB uitsturen en me nergens druk over maken en met mixen bezig houden??
What do you think about je DJ mixer als eindmixer ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als je niets anders doet dan volume regelen met die 2de mixer kun je hem beter thuis laten. Stel je limiter goed in en gebruik die om de sterkte van het zaal geluid te bepalen.
Als je dingen krijgt om in te prikken of veel microfoons heb je die zaaltafel wel nodig, maar voor alleen je dj set is hij niet noodzakelijk.
Let the BASS be louder
This is an old Topic
No new postings for 6.663 days. Post CommentThat would be 222.1 months or a whopping 18.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.