heej na het succes van de eerste contest, heb ik meteen alweer een samplepakketje samengesteld voor de 2de remix contest op djresource hier gelden weeral dezelfde regels als bij de eerste remix contest. heb bestandje bevat geen midifiles, maar wel een aantal groovebestanden en de vocalen(vooral vocalen). als je meer samples wil van het nummer, dan moet je maar ff op msn aan mij vragen of stuur me een pm
What do you think about [RC] Outwork ft. Mr Gee - Elektro ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
dit vind ik dus altijd zóóó raar he, de eerste (paar) dag(en)/uur(en) doetie het wel goed, en dan komt er opeens weer djresource voor te staan. maja, zal hem nu weer verbeteren, maar anders kun je de link ook gewoon kopieren...
de samples zijn meer bedoeld als idee hoe het origineel was, niet echt om te gaan gebruiken, dan zou het een beetje allemaal hetzelfde zijn
damned, zodra ik er een melodie bij wil maken raakt de cpu overladen.
en ik had reason(legaal) maar nou vraagtie om een serienummer die nog bij de oude gebruiker ligt(heb m al een mailtje gestuurd) dus denk dat ik toch maar op zoek ga naar een crack.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.