Sensation 2007 (+dvd)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

AndersHJ    posted on 02-06-2007 11:44
Weeral eens hallo resourcerkes

Kent iemand de cd Sensation 2007 (+dvd)?
Zijn dat ook radio edits zoals de ultimate dance top 100? Of is deze cd geschikt voor te mixen?

En kent iemand een site waar je alle liedjes kan beluisteren?

What do you think about Sensation 2007 (+dvd) ??

Vote :   
the-melody    posted on 02-06-2007 11:50
Zal wss wel radio edits zijn die aan elkaar zijn gemixt, zo was het bij de vorige serie's toch.
AndersHJ    posted on 02-06-2007 11:52
Poster: the-melody
Zal wss wel radio edits zijn die aan elkaar zijn gemixt, zo was het bij de vorige serie's toch.

Dus ik kan er 'niets' mee doen?
the-melody    posted on 02-06-2007 11:53
Neen eigenlijk is deze cd nutteloos om te mixenHappy, laughing. Iig ik ga hem halen voor de dvd.
AndersHJ    posted on 02-06-2007 11:57
Poster: the-melody
Neen eigenlijk is deze cd nutteloos om te mixenHappy, laughing. Iig ik ga hem halen voor de dvd.

ken je andere cd's die nog niet lang uit zijn die wel goed zijn om te mixen?
the-melody    posted on 02-06-2007 11:59
Hed kandi cd's, ministery of sound cd's. Verder mix ik niet zozeer met bestaande cd's, maar koop ze om nummers te leren kennen die ik dan vervolgens download/legaal aanschaf of op vinyl als hij echt nergens te vinden is.Happy, laughing
NIekh    posted on 02-06-2007 12:03
sensation 2007 is toch nog niet uit sensation word altijd gehouden in de zomer?
maar er komt dan waarschijnlijk ook nog een megamix die is wel lekker om te draaien op een feest maar je kan er niet goed mee mixen omdat het een megamix is en die is super snel gemixt sommige nummers duren bijv. maar 40 sec.Winking my eye
Kevinova    posted on 02-06-2007 12:06
Poster: NIekh
sensation 2007 is toch nog niet uit sensation word altijd gehouden in de zomer?
maar er komt dan waarschijnlijk ook nog een megamix die is wel lekker om te draaien op een feest maar je kan er niet goed mee mixen omdat het een megamix is en die is super snel gemixt sommige nummers duren bijv. maar 40 sec.Winking my eye

Ik geloof dat hun het over de Belgische Sensation hebben die word gehouden inhet Sportpaleis te Antwerpen.

Sensation Holland 2007 word 14 Juni gehouden?
Ik hoorde dat Ampco dit jaar het geluid daar doet.
NIekh    posted on 02-06-2007 12:15
ohh ok dat moet de TS er dan wel even bij zetten :P
ArCee    posted on 04-06-2007 19:04
Ik hoef hem niet zo nodig meer) sinds Sensation White althans een andere weg is ingeslagen.
Laidback    posted on 04-06-2007 19:08
je kan het wel mixen hoor..

beetje crea met de Loop knoppies ?

maak een beatloop  en laat die strak lopen in het begin

dit is met de mk3 wel handig.. HOT loops..

maar zonder dat zijn ze ook wel goed mixbaar.. je moet het alleen heel snel doen.. en snel die beat kunnen op pakken.. snel Matchen.. en door raggen.. zo klinkt een mix wel beter en strakker.. met radio edits..
en vooral.. niet zo langdradig Winking my eye

suc6!
Luxx    posted on 04-06-2007 19:11
waarom download je niet gewoon legale muziek ofzo. is volgens mij sneller en handiger dan steeds hier vragen wat voor cd's wel goed zijn. meestal zijn die mix cd's wel radio edits
www.mothermusic.nl
Lukaz    posted on 05-06-2007 00:16
hoezo niet mixen? je hebt soms juiste snellere mixen waardoor het publiek in beweging blijft ik noem het discotheek mixen, omdat ze daar met veel commerciele nummers werken waarvan ze over het algemeen alleen de radio edities gebruiken.

This is an old Topic

No new postings for 6.688 days.
 Post CommentThat would be 222.9 months
or a whopping 18.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

268 Users online: 39 Guests (229 Unknown)
Pages generated today : 1.754
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.653.766