Poster: dj_lightzone
kom maar op broer![]()
(leuke hm)
EDIT:
je muziek keuze is vrij commercieel (dat tiesto nummer) en ook een beetje aan de oude kant (dat faithless nummer), maar er zitten zeker ook goede nummers tussen, maar ik zou het niet draaien.
de eerste 2 waren "goed" () maar de derde heb je er maar gewoon in gegooid. daarna komt nog een nummer, maar ik weet niet of jij die hebt gemixt . enja , daarna was het wel goed.
je overgangen zijn wel steeds heel kort, maar ik zie dat je je nummers er mooi in laat komen ipv ineens hard beginnen.
Poster: dutchman
ik heb hem net even geluisterd...
het is een begin en je hebt de nummers ook wel redelijk gelijk liggen:D(het kan iets beter) maar het inmixen is nog een echt probleem.
een nummer kan je "tellen" in 8 tellen. dit moet je even door hebben. maar als je daar rekening mee houdt dan kan je ook rekening houden met het in en uit mixen van een nummer. het lijkt mij ook dat je de numemrs kent die je draait. probeer dan ook op de meest gunstige momenten de nummers in te mixen. nu heb je heel vaak dat je hem er eigenlijk "gewoon"in gooit en dan maa een beejte proberen er iets van te maken.
Dit is eerder een allround mix, wat al (vind ik) moelijker is om echt mooi te mixen. maar je moet anders is proberen om een house mix te maken of een jump mix of zoiets dergelijks. zo kan je je draai skills goed verbeteren!
ik heb ook een fout gehoord wat je eigenlijk nooit moet doen. je had bij het eerste nummer van cascada op een gegeven moment het nieuwe nummer er al in. toen had je cascada eruit gehaald en deed je hem 2 tellen later nog eventjes heel zachtjes op de achtergrond. onthoudt één ding...een nummer eruit is een nummer eruit...nooit meer terug faden:D:P
ik hoop dat je hier wat aan hebt:D
gr
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.