ik heb mijn boxen met een versterker aangsloten op monitor speakers en boxen met een versterker op de master.
Het geluid van de monitor kan veele malen harder dan de master. Uit het master kanaal komt een heel zacht geluid, dit ligt niet aan de speakers want ik heb ze omgewisseld een paar keer en op het monitor kanaal gaan de boxen veel harder.
Ook is het geluid dat uit mijn koptelefoon komt op mijn mengpaneel erg zacht terwijl het zelfde zwarte model djm600 die een keer stond in een club een veel harder geluid produceerde.
Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Thx
What do you think about Volume DJM 600 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
hej bedankt dit was mij nog nooit opgevallen, bij mij is het een schroef die ik iets verder moest draaien.
Thxxx :D
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.