Poster: Jorrit
De eerste:
SAS / LBL - Get dumb
de tweede:
Martin Solveig - Rejection (Erick E Remix of Erick E Dub)
Ziet er leuk uit verder, geen klagende buren? :P
Hehe, de klagende buren hebben wij met een bezoek van de politie moeten bekostigen

. Aangezien ons huis vrijstaand is op c.a. 50 meter van andere huizen gingen wij er vanuit dat wij weinig geluidshinder konden veroorzaken, echter bleken mijn ouders (die in een rechte straal) 300 meter van mijn huis wonen in hun bed de bas konden horen dreunen... Ligt natuurlijk ook wel aan de richting van de wind enzo.. Verder hebben wij van de politie een waarschuwing gehad en wij hebben direct besloten om de subs uit te gooien en wat meer bas uit de vibe 15" te halen. In totaal zijn er c.a. 60 mensen aanwezig geweest naast de 10 crew members (barpersoneel, deurbeleid, licht-geluid man, dj's)
Momenteel zijn wij al bezig met het volgende feest, we gaan een beachparty organiseren met beachclub (louge achtige muziek) en latin-house. Verder gaan wij als extra een zon maken met leds er in, een paar kub zand storten en palmbomen lenen via connecties. Verder zitten wij er aan te denken om het feest eerder te laten beginnen en dus ook om een uur of 1 te beeindigen. De naam is al verzonnen: de roze schep. (onze visual disigner heeft deze bedacht en hier ook al mooie afbeeldingen van gecreerd. Dit feest duurde van 10 uur 's avonds tot 4 uur 's nachts. Verder hoop ik tegen die tijd volledig dmx lichtshow te kunnen neerzetten met enkele beginners dmx lichten (parren en scannertjes)