Laatst hebben 3 vrienden en ik een party gegeven bij mij thuis. We hebben veel aandacht besteed aan decoratie en verlichting. Hier 2 filmpjes:
Links in hidden message!
p.s. let niet op de lamme tekst aan het begin van het eerste filmpje
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
User edit by MuffHouse on 25-07-2007 @ 23:22:35 (1%)
What do you think about Filmpje van eigen party! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: Flexii en op eens gaat vandaag iedereen de filmpjes bekijken:P,, hij is al weer een jaar oud,, mischien langzaam tijd voor een nieuw feestje:P
Het zal je misschien verbazen.. Ik, de maker van dit topic en de eigenaar van de filmpjes heeft zojuist weer een party gehad in diezelfde ruimte! Dit keer nog wat uitgebreider. Mijn maat is momenteel bezig met het monteren ervan. Echt grappig dat men die filmpjes nog steeds bekijkt (nieuwe mensen mag ik hopen hehe..
Poster: yogum met monteren van filmpjes dus? Nieuwe filmpjes in zelfde topic? :D
opzich een erg goed idee! De filmpjes zijn zo goed als af (worden nu geupload op youtube) Wil wel graag de topictitel aanpassen, kan en mag dat eigenlijk? Moet even kijken of alles goed gelukt is en dan ga ik de links plaatsen
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.