licht: * dalton sl5200 lichtsturing * zero88 lm300 lichtsturing * + nog een paar andere minder goede * 16 x par56 short * 8 x par36 * martin t-rex * 1500W stroboscoop * moonflower * blacklights
ik ben ondertussen al meer dan 10 jaar bezig met muziek. In de laatste 9 jaren geregeld drive-in gedaan en zo. Door universitaire studies was dit de laatste 3 jaar echt gezakt tot een minimum, maar sinds een paar maand ben ik weer serieus bezig met mixen. Mijn ambitie is om vanaf volgend schooljaar hier ergens in Gent te kunnen draaien als resident in één of ander café. (ik weet alleen niet in hoeverre dit haalbaar is? mensen met tips/suggesties?? PM plz!) Ik vind dat ik toch al aardig wat materiaal bijeen heb gespaard, uiteraard blijf ik verder doen. Ik heb voor alles zelf hard moeten werken! misschien vragen jullie je af: waarom geen CDJ's? wel, mijn cmx-3000 in combinatie met mijn 5000fx biedt mij alles wat ik nodig acht om een goede mix te maken! Dus vind ik het in mijn geval een beetje nutteloos er zoveel geld aan te geven.
Greetz! kobalt
foto van booth komt wss vrijdag ofzo
What do you think about kobalt ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
welkom op DJR...ben benieuwd naar een mix van je. En je hoeft idd niet perse eenpaar cdj's te hebben om goed te kunnen mixen. voor met een drive inn show heb je veel aan de dubbelaar!
@ Vibemaster-D: alle apparatuur zit in zelfgemaakte kasten. Alles zit wel onder een hoek ja, dat vind ik makkelijk werken. Nu is die dx-1000 wel een beetje in onbruik geraakt door de nieuwe 5000FX (die zal deze week ook onder een hoek geplaatst worden) De kasten zijn nog niet helemaal klaar, maar als het zover is, dan komen er zeker foto's!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.663 days. Post CommentThat would be 222.1 months or a whopping 18.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...